SHPËRNDAJE

Bazat e të dhënave janë kudo. Në fakt, ata janë kaq të përdorur gjerësisht në softuerin e uebit që gati të gjithë me një faqe interneti do tu duhet ti ndeshin në një moment. Në Webhost.al, ne përdorim MySQL për bazat e të dhënave. Ekziston një fleksibiliteti në mënyrën se si mund t’i menaxhoni të gjitha këto të dhëna. Këtu janë disa këshilla të lehta për të mbajtur bazat e të dhënave tuaja të organizuara dhe të sigurta.

1. Emërtimi i bazës së të dhënave:
Shmangni krijimin e bazave të të dhënave të ngatërruara. Një nga mënyrat kryesore që ju do të mbani bazat e të dhënave tuaja të organizuara është duke i emëruar ato. Bazat e të dhënave në sistemin Webhost.al duhet të kenë emra unikë. Për të krijuar emra unikë, dhe për ti mbajtur të organizuara, përfshini emrin i domainit dhe / ose ‘subdirectory’ dhe emrin e nëndomainit e bazës të dhënave.

Për shembull:
Për një faqe interneti të quajtur: ana.webhost.al/bloguim
Shqyrto emërtimin e bazës së të dhënave të lidhur: “ana_webhost_al_bloguim.”

Nëse e përdorni këtë konvertim, atëherë emri i bazës së të dhënave do të japë një çelës për faqen e internetit që kërkoni (dhe anasjelltas) kur ju duhet t’i referoheni një databaze më pak të përdorur.

Nëse keni emra të bazës së të dhënave që dëshironi të riorganizoni, do të kërkojë shtimin e një baze të dhënash të re me emrin e ri. Një metodë për të lëvizur të dhënat është të bësh një kopje rezervë të bazës së të dhënave të vjetër dhe ta rivendosh atë backup në bazën e të dhënave të re. Një tjetër metodë është që të përdorni phpMyAdmin (më së miri për bazat e të dhënave të vogla), për këtë sigurohuni që të dy bazat e të dhënave të dy kanë të njëjtin përdorues mysql kështu që ata të dy shfaqen në phpMyAdmin. Pasi të regjistroheni, zgjidhni bazën e të dhënave të burimit, klikoni skedën e operacioneve në të djathtën e sipërme dhe nga aty mund të kopjoni strukturën dhe të dhënat në bazën e të dhënave të re. Kur të përfundoni, përditësoni skedarët e konfigurimit në emrin e ri të bazës së të dhënave dhe hiqni bazën e të dhënave të vjetër me butonin “Fshij DB” në panelin e kontrollit.

2. Lejet e Përdoruesit:
Vendosja e lejeve specifike të përdoruesit për bazën tuaj të të dhënave është një nga mënyrat më të mira për t’i mbajtur ato të sigurta. Lejet e përdoruesit mund të vendosen për t’i dhënë përdoruesve të MySQL-së lejet specifike, duke ju lejuar të vendosni masa fleksibile të sigurisë.

Shumica e opsioneve të lejeve të përdoruesit mund të gjenden në panelin e kontrollit cPanel, në ‘Databases’. Mund të ndryshoni cilësimet individuale duke klikuar mbi një emër përdoruesi MySQL në kolonën “Përdoruesit me qasje”. Nga këtu, ju mund të vendosni lejet për një bazë të përdoruesit. (Shënim: Lejet e një përdoruesi do të zbatohen për të gjitha bazat e të dhënave me të cilat ata kanë akses.) Nga ky ekran ju mund t’i hiqni plotësisht përdoruesit nga bazat e të dhënave ose të krijoni të drejta specifike të përdorimit duke përdorur një seri kutish. Parametrat e parazgjedhjes lejojnë një përdorues të bëjë gjithçka gjithçka me bazën e të dhënave. Në varësi të qëllimit të një llogarie të veçantë të përdoruesit, mund të zgjidhni të jepni një përdorues më pak leje duke hequr kutitë në këtë fushë.

Përveç vendosjes së lejeve të veçanta të përdoruesit, gjithashtu mund të caktoni “Hostë të Lejuar” nga ky ekran. Duke përcaktuar “Hosts tuaj të lejuar”, ju jeni duke zgjedhur ku një përdorues mund të lidhet me serverin MySQL. Zakonisht, një lidhje MySQL mund të krijohet vetëm kur është iniciuar nga një prej serverëve tanë. Megjithatë, kjo mund të personalizohet për lidhje të tjera hyrëse. Arsyeja më e zakonshme për të përdorur këtë do të ishte nëse planifikoni të lidheni me bazën e të dhënave nga një tjetër pritës, një kompjuter në shtëpi ose pune ose një aplikacion mobile i bazës së të dhënave.

 

3. Backup-et:
Ju ndoshta dëgjoni se sa të rëndësishme janë backups, dhe në Webhost ne jemi dakord! Serverat tanë MySQL mbështeten çdo ditë dhe e gjitha kjo vjen falas. Kjo siguron një rrjet të rëndësishëm sigurie.

Mënyra më e lehtë për të shkarkuar një kopje rezervë të të gjitha bazave të të dhënave është përmes funksionit “R1Soft Backups”, i cili gjendet në panel.

Metodat e tjera të backup përfshijnë përdorimin e “phpmyadmin” për të mbështetur bazat e të dhënave më të vogla (më pak se 10MB në përgjithësi), “mysqldump” gjatë regjistrimit në faqen tuaj nëpërmjet ssh ose duke përdorur një ndërfaqe grafike të përdoruesit për t’u lidhur në distancë me bazat e të dhënave tuaja dhe t’i bëmi backup.

PËRGJIGJU