SHPËRNDAJE

Ndërkohë që shumë njerëz janë të ngazëllyer për zgjedhjen e ngjyrave e fontit, shumë më pak i gjallëron ideja e dizajnimit të strukturës së një faqeje. Nuk mund të jetë pjesa më entuziaste e procesit të dizajnimit të uebit, por është ende jetike për suksesin e faqes suaj të internetit, blogun ose biznesin online. Jo vetëm që ju ndihmon ne rankimin në rezultatet e kërkimit por edhe në eksperiencën e përgjithshme të përdoruesve.

Një hierarki e organizuar e faqeve dhe një menyrë e qartë dhe e qëndrueshme e tyre , është pjesa më jetike e përvojës së përdoruesit të faqes suaj. Cfare rëndësie ka dizajni i mirë nëse nuk bazohet në qartësinë e lundrimit? Dhe çfarë të mire ka faqja juaj e mahnitshme në lidhje me një përdorues nëse ka probleme në gjetjen e saj?

Struktura e faqeve është aq themelore saqë shpesh anashkalohet, por ky është një gabim i madh! Lajm është që strukturimi i faqes suaj në të vërtetë nuk kërkon ndonjë njohuri të veçantë teknike. Më poshtë janë disa nga rregullat thelbësore:
1. Planifikoni përpara se të veproni
Koha më e mirë për të strukturuar faqen tuaj të internetit është para se të filloni ta dizenjoni atë.  Filloni të shkruani se si dëshironi të organizoni faqen tuaj. Për shembull, faqja juaj në ‘HomePage’ ka të ngjarë të lidhet me faqen ‘RrethNesh’, dhe ky është një supozim i arsyeshëm.

Nëse e keni ndërtuar tashmë faqen tuaj, mos u shqetësoni! Përdorni këshilla të mëposhtme për të përmirësuar strukturën që tashmë keni.

Ju nuk duhet të jeni profesionist për të ndërtuar një faqe interneti të mrekullueshme. Vetëm ndiqni këto praktika të mira të projektimit.

 

2. Simetria është çelësi
Mbani një ekulibër të cdo faqeje dhe siguroni që struktura juaj të përshtatet. Për shembull, nëse i keni katër menutë – ‘Rreth’, ‘Portfolio’, ‘Puno me ne’ dhe ‘Kontakti’ – sigurohuni që secila prej tyre të ketë një numër të ngjashëm nënkategorish.

Ose për shembull, nëse vendos 10 faqe të ndryshme nën “Puno me mua” sepse bizneset e mia ofrojnë 10 shërbime, në vend të kësaj vendosjeje, faqja e parë duhet të jetë një shtrirje e të gjitha shërbimeve që ofroni.

 

3. Kushtojini vëmendje Page Slugs
“Slug” është interneti që flet për fundin e URL-së për një faqe ose postim. Për shembull, në URL faqjaime.al/rreth-nesh, “rreth-nesh” është slug. Slug bëhet më i gjatë në varësi të asaj se sa informacion ju vini në URL. Për shembull, “faqjaime/punoni-me-ne/web-design“, ka një goditje më të gjatë për të treguar se faqja është më poshtë në strukturën e faqes.

Për përvojën më të mirë të përdoruesit, të gjitha këto duhet të jenë të shkurtra, të ëmbla dhe të ngjashme me njëri-tjetrin.

 

4. Rregulloni menu-në tuaj 

Menuja juaj zakonisht është një listë horizontale e lidhjeve që u tregon përdoruesve se si të navigohen në faqe ose seksione të tjera në faqen tuaj dhe është një praktikë e mirë për ta vendosur atë në krye. Nëse jeni duke projektuar nga e para ose duke përdorur një ndërtues të faqeve si SiteBuilder, është me rëndësi që menuja juaj të jetë e lehtë për tu gjetur. Përndryshe përdoruesit tuaj thjesht nuk do të jenë në gjendje të lundrojnë nëpër faqen tuaj.

 

5. Thjeshtë dhe bukur 
Së fundi, mbani mend mos e tej-strukturoni faqen tuaj. Ne e dimë se është e vështirë të prishësh tërë trupin tënd të punës në një faqe të portofolit, por ekziston një arsye pse ‘one-page layouts’ janë kaq të njohura: vëmendja jonë nuk ka shumë kohë për ndonjë gjë tjetër.

E njëjta gjë vlen edhe për strukturën tuaj. Zgjidh jo më shumë se gjashtë pika kryesore menuje; ju nuk doni gjëra të rëndësishme futura thellë në vendin ku askush nuk do ta gjente ato. Dhe sigurohuni që secila faqe të lidhet me çdo faqe tjetër.

 

Struktura e internetit mund të duket sikur duhet të jetë një mendim, por ka shumë për të, dhe është e lehtë për ta bërë atë shumë komplekse ose aksidentalisht çorientuese. Përqëndrohu në atë që është më e rëndësishme për lexuesin të njohë faqen tënde.

PËRGJIGJU