SHPËRNDAJE

SEO-është proçesi i ndikimit në dukshmërinë e një faqe interneti në rezultatet e një motor kërkimi në internet si google,Bing,Yahoo etj, shpesh të referuara si rezultate “natyrale”, “organike” ose “të fituara”.

Krijimi i një faqe interneti të çmuar me shumë përmbajtje dhe pamje të mrekullueshme nuk do t’ju çojë shumë larg, pa një plan SEO të qëndrueshëm. Këtu do t’ju japin disa arsye përse SEO është i rëndësishëm për faqen tuaj.

Optimizimi i faqes

Optimizimi i faqes merr parasysh pamjen, ndjenjën dhe përdorimin e faqes suaj të internetit dhe do të ndikojë në rezultatet e kërkimit tuaj. Zgjidhni një temë të mirë për faqen e internetit për t’i dhënë audiencës një përvojë të qëndrueshme në të.

Koha e ngarkimit është parësore në optimizimin të faqes tuaj. Algoritmi i Google-it shikon shpejtësinë e faqes tuaj për të ndihmuar në përcaktimin e renditjes së rezultateve të kërkimit. Një faqe e ngadaltë mund të vërë një gjurmë në renditjen e faqes tënde, kështu që do të kërkojë më shumë kohë për motorët e kërkimit të zvarriten faqen tuaj.

Navigimi  dhe përdorshmëria

Navigimi i faqes është një pjesë e konsiderueshme e planit tuaj të përgjithshëm SEO. Nëse klientët tuaj dhe lexuesit nuk mund të gjejnë atë që dëshirojnë në faqen tuaj, ata nuk kanë gjasa të qëndrojnë edhe në qoftë se keni një dizajn fantastik dhe faqe të shpejtë të ngarkimit të uebit.

Disa blogerë dhe biznese gjithashtu përdorin një faqe “Start Here” në menunë e tyre për t’u dhënë vizitorëve një pasqyrë të shpejtë të asaj që duhet parë për herë të parë. Kjo mund të përfshijë postimet tuaja më të njohura, udhëzimet e faqes në një produkt ose veçori të popullarizuar dhe pyetje të shpeshta.

Përmbajtja cilësore dhe e shpeshtë

Përditësimi i rregullt i blog-ut mund t’i japë një shtysë SEO-it në faqen tuaj. Për fillestarët, përmbajtja e re dhe e freskët i mban lexuesit që vijnë për më shumë dhe sjell më shumë trafik në faqen tuaj.

Cilësia e përmbajtjes suaj ka rëndësi gjithashtu. Përqëndrohuni tek teksti me cilësi të lartë dhe përdorni imazhe, infografikë dhe video për të ndihmuar në dhënien e pranisë tuaj në internet në rritjen e kredibilitetit.

Fjalët kyçe

Fjalët kyçe janë ende një faktor i rëndësishëm në rezultatet e kërkimit tuaj. Bëni kërkime në thellësi të fjalëve kyce ne mjete si: “Google’s Keyword Planner” për të parë se sa kërkime mujore ekzekutohen për atë fjalë kyçe të veçantë. Zakonisht praktika më e mirë është të përdorësh fjalen në titullin tënd dhe paragrafin e parë për t’i dhënë SEO-s një shtytje shtesë.


Backlinks-lidhjet që i referohen faqes tënde

Numri i lidhjeve relevante, cilësore në faqen tuaj mund të rrisë SEO-n tuaj dhe të ndihmojë promovimin e përmbajtjes suaj në të njëjtën kohë. Ka disa mënyra për ta bërë këtë, por një opsion i popullarizuar është dërgimi i vizitorëve në faqen e internetit të dikujt tjetër ose në blog. Google sheh lidhjet e cilësisë dhe, me kalimin e kohës, do të rangojë faqen tuaj më lart.

Kujtoni versionin mobile te faqes

Në vitin 2016, Google filloi testimin e indeksit të tij celularit për të parë versionin celular të faqes suaj dhe për të përcaktuar sinjalet e saj të renditjes. Nëse nuk ka një version celular, mund të ndikojë negativisht në renditjen e rezultateve të kërkimit.

SEO ka shumë praktika dhe udhëzime më të mira për të ndjekur, por ende nuk është një shkencë e saktë. Kjo është arsyeja pse është e rëndësishme të matni rezultatet e SEO me mjete si Google Analytics për të parë se çfarë po punon në përpjekjet tuaja në SEO dhe atë që po bie. Çështja qëndron në përdorimin e një sërë teknikash të provuara për të gjetur formulën që funksionon më mirë për ju.

 

PËRGJIGJU