SHPËRNDAJE

Ne jetojmë në një botë ku të gjithë kërkojnë ‘gjënë tjetër më të mirë’. Prandaj, produkte nga me çuditshmet janë duke u zhvilluar dhe shitur gjatë gjithë kohës në botën online. Lajmi i mirë është që klientët tuaj janë të etur të blejnë produkte që do t’i ndihmojnë në një farë mënyre, duke përfshirë produktet tuaja!

Si të filloni? Filloni të kërkoni produkte të reja të mundshme ose përmirësime për të shtuar në arsenalin tuaj të shërbimeve dhe mallrave. Jo vetëm të ecni përpara me ndonjë ide të vjetër. Ju do të duhet të vendosni në një ide “të madhe”, jo vetëm “ide të mirë”. Sepse kur krijoni një strategji për nisjen e produktit tuaj, fitimi ndodh vërtet kur themeli i gjithë kësaj është një ide e mrekullueshme. Këtu janë disa këshilla:

1. Shqyrtoni nevojën

Kjo duket shumë e thjeshtë, por ju do të dëshironi të siguroheni se ka një nevojë reale për atë që shisni. Kjo përfshin hulumtimin e kompanive që krijojnë diçka të ngjashme. Nëse është një produkt ekzistues që është në treg, gjeni çfarë e bën produktin tuaj të ndryshëm dhe bindës dhe analizoni çmimin për të matur kërkesën në treg.

2. Përdorni faqen tuaj si një platformë informative

Kur shtoni një produkt të ri, mos i bëni klientët tuaj ta kërkojnë. Shtoni disa përmbajtje krijuese në faqen tuaj që përmend produktin tuaj të ri së bashku me një imazh të bukur dhe një lidhje me përshkrimin e tij. Pastaj mund të dërgoni një email tek klientët tuaj për t’u treguar atyre rreth produktit, së bashku me përmbajtjen tuaj informative dhe të dobishme. Por sigurohuni që të kufizoni sasinë e kohës që dërgoni email çdo javë. Ashtu si ju, klientët tuaj janë të përmbytur me informacione.

3. Çmimi është gjithçka

Nëse po nisni një produkt që kryhet nga shitës të tjerë, shqyrtojeni se si mund ta shisni atë me një çmim më të ulët dhe akoma fitoni. Por do t’ju duhet të kuptoni llojin e klientelës që kjo do të tërheqë. Disa klientë do të kërkojnë vetëm “gjërat më të lira” dhe kjo nuk është gjithmonë mënyra më e mirë për të rritur biznesin tuaj.

Një opsion tjetër është nëse produkti juaj është më i miri (vërtetë një nga më të mirët!) në industrinë tuaj, mund të shkoni në rrugë të tjera dhe ta vendosni çmimin tuaj të lartë. Vetëm sigurohuni që produkti juaj të japë vërtet cilësi.

4. Shto mënyrën e trasportit falas të produkteve

Bëhet fjalë për madhësinë e karrocave dhe konsumatorët duan një marrëveshje të mirë. Nëse përfshini ‘shipping’ falas pas një sasie të caktuar të blerjes, mund të kompensoni zbritjen që ju po ofron për produktin tuaj të nisur rishtazi. Nëse po shisni një ‘shërbim’ në mund të përfshini një veçori shtesë që është me çmim të veçantë.

5. Zhvillimi i ideve tuaja

Sigurohuni që të vazhdoni të kërkoni dhe të përsërisni idetë tuaja. Shumë kompani e përjetojnë suksesin herët dhe pastaj përpiqen të (pa sukses)  ngasin të njëjtën ide për më shumë biznese. Nëse funksionon, është e mrekullueshme! Nëse jo, ndryshoni idenë dhe lëvizni. Kur i mbani klientët tuaj të ngazëllyer dhe të intriguar për produktin ose shërbimin që evoluon gjithmonë, ju i mbani ata të lumtur (dhe po kthehen në faqen tuaj).

Dhe klientët e lumtur është gjithmonë një qasje fitore.

PËRGJIGJU