SHPËRNDAJE

2016 ishte një vit për minimalizmin. Këtë vit është për përmirësimin e çdo detaji. Vitin e kaluar u është dhëne një fokus tepër i madh faqeve hyrese, duke pasur parasysh se shumica e përdoruesve marrin një përshtypje të parë në lidhje me biznesin nëpërmjet faqes kryesore. Gjithashtu u përdor gjëre dezajni minimalist, si dhe rezulucioni i mire i fotove ishte një must. Diçka e thjeshtë, por e fuqishme.

Si vit për përmirësim, viti 2017 ka nisur dhe ka shtuar disa nga këto tendenca.

1.Figurat gjeometrike janë dizenjimi i së ardhmes

Dizajni i sheshtë ishte kaq i përhapur në të gjithë rrjetin në vitin 2016 saqë faqen nisën të dukeshin të ngjashme me njëra tjetren. Kjo është arsyeja pse në 2017, modelet gjeometrike, format e veçanta, tekstet dhe linjat po e bëjnë rrugën e tyre në krye të kësaj liste. Meqenëse shfrytëzimi i këtyre formave është më i vështirë për t’u replikuar, çdo kombinim del unik.

2.Animacionet

Nëse fotot me rezulucion të lartë janë standard, niveli tjetër përfshin integrimin e gifeve, videove dhe animacioneve në faqen tuaj te internetit. Këto bëjnë një kontrast shumë të bukur me permbajtjen tuaj ekzistuese në faqe. Nëse marka juaj preferon të marrë një qasje më delikate ndaj animacioneve mund ta filloni me ndërrimin e fotove të faqes, gjëra që ndryshojnë kur përshkohen nga mausi etj.

 3.Lehtësia në navigim ndihmon përdoruesit dhe biznesin

Kur dikush vjen në markën tuaj, informacioni i menjëhershëm  është jetik. Përdoruesit shpenzojnë rreth 71% të kohës së tyre në pajisje mobile, që do të thotë që njerëzit duan informacion në shpejtësinë e dritës.

Mbani lundrimin me 5 artikuj ose më pak për t’i bërë gjërat të thjeshta. Kjo jo vetëm do të ndihmojë përdoruesit tuaj të qëndrojnë në faqe, por edhe do t’ju ndihmojë  ju të shkurtoni kohën tuaj të ngarkesës.

4.Kush thotë që tendecat e hershme nuk shkojnë me të rejat?

Ikonat e vizatuara me dorë, logot, simbolet, fotografitë dhe grafikët janë gjithashtu mënyra të fuqishme për të devijuar nga norma standarde e platformave dixhitale. Ata japin një ndjenjë pozitive dhe nostalgjike për kohën përpara se gjithçka të ishte dixhitale. Edhe më të mirë, imazhet e vizatuara me dorë i japin faqes suaj një personalitet. Përdoruesit ndjehen më afër diçkaje që është skicuar, sepse ajo ndjehet si e dorës të parë. Kete metodë ka perdorur edhe Starbucks dhe Chipotle. 

5.Tipografi e saktë

Tipografia është bërë një nga elementët kryesorë kryesorë në hartimin e faqes.
Ne shohim lloje standarde si Arial, Times New Roman dhe Helvetica duke marrë një përmirësim për fontet e reja dhe të përmirësuara. Formatet tani janë shumë reflektuese të markës dhe faqes së internetit në të cilën ata jetojnë. Ata ndryshojnë ngjyrat në varësi të rrotulluesit të një përdoruesi, kanë animacione dhe janë të integruar me efekte. Nëse kompania juaj është #TeamSerif ose #TeamSanSerif, eksperimentoni me zgjedhje të reja tipografike për 2017.

Në përfundim,

Këto pesë tendenca të dizajnit të faqeve në vitin 2017 janë të sigurta për të vendosur biznesin tuaj në rrugën e duhur për pjesën tjetër të vitit.
Le t’i shohim përsëri:
Ikim me minimalen vijojmë gjeometriken. Ju nuk mund të mos keni marrë kurse fotografie, por fotot tuaja duhen të jenë të përsosura. Shto gifs dhe animacione në faqen tuaj për ta mbajtur atë në trend në 2017. Navigimi i thjeshtë + kohë më e shpejtë ngarkimi = përdorues i lumtur. Detajet e personalizuara do të bëjnë faqen tuaj të internetit të vijnë si më personale për përdoruesit tuaj. Eksperimentoni me tipografi për t’i dhënë faqen tuaj të internetit një pamje të përsosur.

PËRGJIGJU