SHPËRNDAJE

Renditjet e Google-it kanë një efekt masiv në suksesin e biznesit tuaj, pavarësisht nëse doni apo jo ta pranoni atë. Ideja që një kompani tjetër mund të kontrollojë suksesin tuaj mund të ndihet si një barrë e paparashikuar, sidomos për bizneset që ekzistonin shumë mirë para ardhjes së internetit. Kush dëshiron të mendojë për renditjen e Google kur ka kaq shumë gjëra të tjera për t’u përqendruar si pronar biznesi?

Por e vërteta është se rankimi i Google-it mund të jetë një mjet i rëndësishëm për t’ju ndihmuar të arrini konkurrencën dhe të siguroni vendin e kompanisë suaj si një udhëheqës industri. 

Në vend që njerëzit të kërkojnë në librin e telefonit ose në një tabelë lokale, konsumatorët po përdorin kërkime për të gjetur atë që duan, zbulojnë produkte dhe kompani të reja dhe marrin vendime blerjeje. Është shumë e rrallë për një biznes që të rritet pa prani në Google, pavarësisht nga tregimet e bizneseve që kanë sukses përmes fushatave virale të medias sociale.

Pëlqejeni apo jo, renditja e biznesit tuaj në Google mund të ketë një efekt të madh në suksesin, rritjen dhe përmbushjen e qëllimeve tuaja.

Efektet e të qënurit në krye të renditjes së Google për industrinë tuaj mund të bëjnë një ndryshim të madh në biznesin tuaj – po aq sa edhe rënia e rezultateve të kërkimit mund ta cënojë atë.

Ne thërrasim teknikat e marketingut  duke u përpjekur për të përmirësuar optimizimin e kërkimit të rangut në Google, ose SEO për të shkurt.

Çfarë saktësisht do të thotë që një biznes të jetë në krye të Google?

Nëse dominoni renditjen e Google, ju keni një avantazh të rëndësishëm mbi faqet e internetit të tjera në të njëjtat rezultate të kërkimit. Po nëse jeni në faqen dy ose tre? Vetëm 4.8 për qind e njerëzve shikojnë edhe në faqen e dytë. Përmirësimi i renditjes suaj të Google është i rëndësishëm për biznesin tuaj në fund të fundit.

A duhet SEO të luajë një rol në planifikimin e biznesit?

SEO (Search Engine Optimization) nuk është më vetëm per fjalët kyçe. Ajo fokusohet në identifikimin e nevojave të klientëve tuaj potencialë, se si ata flasin për problemet dhe nevojat e tyre, dhe si të vendosni në internet gjërat më të mira të biznesit tuaj për të kthyer vizitorët në klientë. Përdorimi i SEO-s në planifikimin e biznesit mund t’ju ndihmojë të identifikoni produktet dhe shërbimet për të përqëndruar në rritjen e biznesit tuaj, të merrni vendime për blerjen e produkteve dhe më shumë.

Ju mund të përdorni informacione si trafiku potencial i kërkimit, tendencat sezonale për të marrë një pamje më të mirë të tregut dhe t’ju ndihmojnë të merrni vendime më të informuara në lidhje me drejtimin e biznesit tuaj.

 

 

PËRGJIGJU