SHPËRNDAJE

Mund të thuhet se faqja hyrëse e çdo faqeje interneti është faqja më e rëndësishme. Është përshtypja e parë që konsumatorët do të kenë prej jush dhe markës suaj, dhe mund t’i largojë ato me vetëm një shikim. Dhe kjo rëndësi prapa kësaj faqeje që mund të çojë në mjaft stres, veçanërisht nëse nuk jeni të njohur me web design. Mos u shqetëso – nëse ndjek këto këshilla të thjeshta, mund të krijosh një faqe mahnitëse në cdo kohë.

Cili është qëllimi?

Faqja juaj gjithmonë duhet të inkurajojë vizitorët që të ndërmarrin një lloj veprimi, të tilla si klikimi në një faqe produkti, telefonim ose rezervimi i një shërbimi. Qëllimi me faqen tuaj është që të apeloni menjëherë vizitorët, pastaj merrni lexues të interesuar në atë që keni për të ofruar dhe pothuajse menjëherë futni një ndjenjë besimi në markën tuaj. Duhet të sqarohet vizualisht se cili është qëllimi i faqes suaj dhe si mund të ndihmoni këdo që po e viziton. Së dyti, duhet të theksoni qartë fushat e tjera të faqes suaj, duke i inkurajuar vizitorët të shfletojnë përtej faqen kryesore.

1. Përqendrohuni te vizitorët tuaj
Duhet të mendoni për vizitorët tuaj në çdo kohë. Për shembull, a dëshirojnë vizitorët tuaj të dinë se sa të mëdha janë lokalet ose sa njerëz ju punësoni? A u intereson atyre se ne cilin vit jeni themeluar, apo çfarë teknologjie apo sistemesh po përdorni?

Në varësi të industrisë tuaj, disa vizitorë mund të dëshirojnë këtë informacion. Por shumica jo. Në vend të kësaj, ata ndoshta duan përgjigje për pyetjet dhe zgjidhjet e tyre për problemet e tyre. Tregoni se i kuptoni nevojat e tyre dhe u jepni atyre përgjigjet menjëherë.

2. Mbani atë të pastër dhe të thjeshtë
Faqet e internetit të ndërlikuara janë të vështira për t’u lexuar, duan kohë për tu ngarkuar dhe konfuze për të kuptuar. Qëllimi juaj është t’u japësh vizitorëve informacionin dhe drejtimin që ata kanë nevojë në sa më pak hapësirë ​​të jetë e mundur, duke marrë rezultatet që ju nevojiten.

3. Përfshirja e Përmbajtjes Kryesore
Përmbajtja kryesore përfshin:

  • Një titull –  katër deri në shtatë fjalë dhe përfshini fjalen tuaj kyçe.
  • Një nën titull – ju mund ta bëni këtë më gjatë për të dhënë pak më shumë hollësi, por qëndroni deri 10 -15 fjalë. Gjithashtu, mos e përsërisni atë që është në titull. Çdo fjalë duhet të ofrojë informata të reja.
  • Thirrjet për veprim – përfshijnë thirrjet kryesore për veprim që klikohen nëse është e mundur, duke e çuar vizitorin në atë që ju doni të tregoni.
  • Përshkruani veçoritë tuaja kryesore – kjo mund të jetë një listë e produkteve ose shërbimeve tuaja ose disa paragrafë të shkurtër që përshkruajnë atë që bëni.
  • Detajet e kontaktit – të përfshijë sa më shumë informata për kontakt si ju mund, për aq kohë sa është e rëndësishme për lexuesin tuaj

Ky shembull i një uebfaqeje që po krijohet duke përdorur Weebly që tregon tri pikat e para në listën e mësipërme: titull, nën-titull dhe mbi-fish-call-to-action. Siç mund ta shihni, Jay le të flasë imazhi për të në faqen e tij, dhe mungesa e tekstit është freskuese dhe tërheqëse.

4. Lidhu me seksionet tjera
Përveç “përshtypjes se parë“, faqet e internetit shpesh përshkruhen si dyer në pjesën tjetër të faqes tuaj. Ju do të keni lidhje në menunë tuaj të navigimit, por gjithashtu duhet t’i bëni ato pjesë të përmbajtjes suaj të faqes. Kjo mund të jetë përmes thirrjeve për veprim, ose si lidhje në tekstin tuaj. Qëllimi juaj është që ta bëni atë super të thjeshtë për vizitorët tuaj për të gjetur atë që po kërkojnë. Mbani në mend: Nëse e bën të lehtë për një klient të shkoj në një faqe të mëvonshme, sigurohuni që ta bëni sa më lehtë që ata të kthehen.

5. Bëjeni tërheqëse
Siç kemi përmendur më sipër, sigurohuni që përdorni një imazh në faqen tuaj. Kjo është vendimtare. Zakonisht nuk do të nevojiten më shumë se një, por disa imazhe të shumta mund të përdoren nëse përshtaten pa dyshim me temën, vizionin e dizajnit ose biznesin tuaj.

6. Mendoni rreth shkrimit
Përmbajtja më e rëndësishme e faqes tuaj duhet të jetë lehtesisht e dukshme para se lexuesi të ulet më poshtë. Kjo përfshin titullin tuaj, nën-titullin, dhe thirrjet kritike për veprim. Siguroni që madhësia e shkrimet të jetë optimale për të gjithë si dhe kontrolloni kontrakstin.

7. Testoni kredencialet tuaja
Së fundi, përdorni faqen tuaj për të ndërtuar besimin me vizitorët. Kjo përfshin shtimin e provave sociale si dëshmi ose një listë të klientëve tuaj aktualë. Ju gjithashtu mund të përfshini informacion në lidhje me çmimet e fundit që biznesi juaj ka fituar.

PËRGJIGJU