Marketingu influencues është një strategji me vlerë duke u përpjekur për dyqanet e tregtisë elektronike.
Me konkurrencë të fortë dhe një treg global, markat po kërkojnë mënyra të reja për t’i kthyer blerësit hezitues në klientë besnikë. Kjo është arsyeja pse pronarët e dyqaneve po investojnë shumë në marketing të influencuar(influenced marketing).
Ka më shumë se një mënyrë për të arritur qëllimet tuaja të biznesit me marketing të influencuar. Këtu janë pesë taktika për të filluar që sot.
1. Reklama të Sponsorizuara
Reklama zakonisht merr një reputacion të keq. Konsumatorët zakonisht i shoqërojnë reklamat si diçka të tmerrshme që kompanitë këmbëngulin që ta shohin.
Me të drejtë kështu, duke pasur parasysh se shumica e reklamave përbëhen nga përmbajtja e mpiksjes së mendjes. Ata mund të përcjellin një produkt të nënproduktuar ose të keqinterpretojnë se si lidhet konsumatori me markën. Pra, kur konsumatorët mendojnë për reklamat, ata drejtojnë drejtimin e kundërt.
Megjithatë, mund të ndryshoni ndjenjat e konsumatorëve me marketingun e influencuar. Audienca juaj dëshiron të dëgjojë nga njerëzit që besojnë dhe respektojnë në industri. Influencuesit ndërtojnë ura midis një reklame të mërzitshme dhe përmbajtjes së mahnitshme që përfshin produktin tuaj.
Për shembull :Nespresso bashkëpunon me Food Feels për të treguar makinën e tyre të kafesë. Kjo foto e mrekullueshme u jep tifozëve një vështrim brenda përvojës së produktit. Ndjekësit shprehin dashurinë e tyre në komentet.
Ka një mësim të madh për të mësuar në reklamat e sponsorizuara. Në vend që të përqendroheni në markën tuaj dhe në produktin, ndërroni bisedën drejt klientit. Është një nga mënyrat më efektive për të fituar vëmendjen e dikujt.
Për më tepër, reklamat nuk duhet të veprojnë në kanalet tradicionale, si televizioni apo radioja. Ju mund të bashkoni forcat me një influencues dhe të promovoni reklamën online.
2. Affiliate Marketing
Ndikimi i marketingut nuk është gjithmonë në lidhje me popullaritetin e markës. Ju dëshironi që veprimet tuaja strategjike të prodhojnë në të vërtetë shitjet për biznesin tuaj.
Duke kombinuar marketingun influencer dhe affiliate, ju mund të ndërtoni një marrëdhënie reciproke të dobishme me një influencues. Individi mund të fitojë para për çdo shitje që ata drejtojnë në dyqanin tuaj.
Ky partneritet siguron që nuk po hedhni para në një partneritet pa një objektiv të matshëm. Plus, influencuesi mund të mbledhë më shumë para se një kontratë normale.
Për të pasur një affiliate marketing efikas, deklaroni pritjet tuaja përpara me influencuesit. Parashtroni procesin dhe nxirrni në pah komisionet për secilën shitje.
Kuptoni se jo të gjithë influencuesit do të pranojnë marrëveshjen tuaj. Dhe kjo është në rregull. Merrni kohë për të kërkuar për individë që përshtaten skemën tuaj të marketingut së bashku me vlerat tuaja.
Marketingu i Affiliate është një mjet efektiv për të marrë rezultate biznesi. Të shoqëruar me marketing të influencuar, do të shihni rritjet në shitjet tuaja.
3. Ndërhyrjet e influencuesve
Mediat sociale kanë hapur dyert për markat për të komunikuar me klientët. Është një kanal i dedikuar ndërveprimit dhe ku influenca lulëzon.
Nëse një konsumator ka një problem, ata mund të kontaktojnë ekipin tuaj në disa klikime. Nëse doni të theksoni produktin tuaj të fundit, ju mund ta promovoni menjëherë në kanalin tuaj më të ndjekur.
Tani, kur të shtoni influencues në punën tuaj, angazhoheni në një mundësi për të zgjeruar shtrirjen dhe shikueshmërinë tuaj. Mediat sociale bëhen më shumë se vetëm një kanal transmetimi; ajo kthehet në një kanal angazhimi.
Angazhimi influencuesve përfshin dorëzimin e kontrolleve të medias sociale në një ekspert në fushë, i cili do të angazhohet me audiencën tuaj. Qëllimi është që individi të shtojë përmbajtje të re dhe të marrë tifozët tuaj në një udhëtim tjetër.
Në shembullin e mëposhtëm, Brian Fanzo, drejtuesi kryesor i mijëvjeçarit dhe evangjelisti i ndryshimit, bëri një live të Instagram në llogarinë e Buffer. Ai ndau këshilla rreth mediave sociale dhe ndërtimit të komunitetit.
4. Persona prezent në shumë ngjarje
Si një dyqan e-commerce, është e lehtë të mendosh se çdo gjë e madhe po ndodh në internet. Ju arrini të jeni të mbërthyer në promovimin vetëm në internet.
E pra, ekziston një botë e tërë e mbushur me konsumatorë që angazhohen me markat jashtë ekranit. Nga dyqanet e pop-up në konferenca për tubime VIP catered, ju keni fuqinë për të tërhequr më shumë konsumatorë.
Përdorni persona prezent në shumë ngjarje për të ftuar influencuesit për të ndarë përvojën e tyre. Me qasje ekskluzive, ata mund tju gjejnë në vijim përmes mediave sociale.
Hapi i parë është krijimi i një eventi që lidhet me markën tuaj dhe audiencën. Mos u mundoni të mbani një sesion të muzikës hip-hop për shembull nëse nuk përputhet me interesat e konsumatorëve tuaj.
Tjetra, zgjidhni influencuesit që kanë aftësitë e duhura para dhe prapa kamerës. Ju dëshironi që dikush të sjellë ngjarjen në jetë me koment të drejtpërdrejtë në Snapchat ose fotografi të bukura në Instagram.
Nëse keni nevojë të punësoni një projektues ngjarjeje, bëjeni atë. Pastaj, shto influencuesin tuaj për të rritur nivelin.
5. Giveaways/Dhurata
Konsumatorët pëlqejnë të marrin pjesë në shanset për të fituar produkte falas. Është natyra jonë njerëzore që të duam surpriza.
Mos harroni kur Oprah i dha të gjitha ato makina? Ajo solli buzëqeshje për marrësit dhe të gjithë ata që u bashkuan për të parë shfaqjen.
Dhuratat janë si paketa të vogla të shpresës të përfunduara në produktet tona të preferuara. Sigurisht, klientët tuaj më besnikë do ta blejnë produktin pavarësisht. Por është gjithmonë e ftohtë të mendosh se mund të fitosh artikullin falas.
Ndikuesit mund t’ju ndihmojnë të përhapni gëzimin e giveaways. Ju ose mund t’u thoni atyre të promovojnë në faqet e tyre të internetit dhe kanalet sociale, ose mund të lidhni edhe emrin e tyre të njohur me mundësinë tuaj.
Në përvojën e klientit, giveaways bien nën mënyra të këndshme për t’u lidhur me blerësit. Gjithashtu, është një shans për të nxitur ndërgjegjësimin e produktit në ballë.Kjo strategji ju lejon të theksoni produktet e tjera në dyqanin tuaj.
Marketingu influenues luan një rol integral në dyqanet e tregtisë elektronike. Përfitoni nga kjo për të ekspozuar produktet tuaja tek audienca e duhur.