Përshtypjet e para zgjasin përgjithmonë. Si do të jetë reagimi i vizitorëve kur dikush viziton faqen tuaj?
Kjo është pyetja që ju duhet t’i përgjigjeni.
Ju keni shumë pak kohë për të kapur përshtypjen e parë,më pak se 8 sekonda, kështu që rëndësia e pamjes së faqes është e madhe.
Kur një përdorues viziton faqen tuaj te internetit, gjëja e parë që ata vërejnë është pamja (dizajni). Një faqe profesionale jo vetëm duket e mrekullueshme, por gjithashtu duhet të ofrojë performancë të shkëlqyer, duke siguruar përmbajtje interesante, lidhje të dobishme dhe lundrim të qetë, në mënyrë që vizitorët tuaj të gjejnë pikërisht atë që po kërkojnë.
Nëse një përdorues hyn në faqen tuaj dhe largohet menjëherë, atëherë arsyeja është dizajni ose pamundësia për të gjetur atë që ata kërkojnë.
Këtu kemi listuar këshilla që mund t’ju ndihmojnë të krijoni faqe interneti profesionale.
E thjeshtë
Askush nuk e pëlqen një faqe të mbingarkuar – është e vështirë të shikosh, dhe madje edhe më e vështirë për të lundruar. Faqja juaj e internetit duhet të mbahet e pastër, e mirë organizuar dhe t’ju vijë në ndihmë vizitorëve.
Kur dizenjoni faqen tuaj te internetit, përpiquni të shpërndani një përvojë që klientët tuaj presin.
SEO
SEO nuk është diçka që mund ta shihni, por është me rëndësi për të krijuar një eksperiencë në faqen e internetit. Strategjia juaj e SEO do të përcaktojë se sa e lehtë (ose e vështirë) është për klientët potencial që të gjejnë faqen tuaj gjatë një kërkimi. Mos u fokusoni vetëm në hartimin e faqes tuaj; përkundrazi, sigurohuni që të merrni në konsideratë se si faqja juaj do të performojë në motorët e kërkimit. Në fund të fundit, cili është qëllimi i të pasurit një faqe profesionale, nëse askush nuk mund ta gjejë?
Mos harroni, strategjia juaj e SEO do të ketë një ndikim të drejtpërdrejtë në përmbajtjen dhe paraqitjen e faqes suaj të internetit, prandaj edhe ia vlen të planifikoni SEO përpara se të filloni të mendoni për fontet dhe imazhet.
Skema e ngjyrave
Ngjyrat marrin një kuptim krejtësisht të ri në web design.
Jo të gjitha ngjyrat duken mirë në ekranet dixhitale prandaj dhe zgjedhja e ngjyrave për një faqe interneti është një proces i vështirë.
Ju keni nevojë për një ngjyrë dominuese për markën tuaj të përdorur në logo, etiketa etj.
Ju mund te keni aq ngjyra sa deshironi , mjafton të gjeni ekuilibrin e duhur ndërmjet tyre.
Minimizo kohën e ngarkimit
Nuk ka rëndësi se si duket faqja e internetit. Nëse vizitorët duhet të presin 10 sekonda që faqja juaj të ngarkohet,atëherë ato do të largohen. Statistikat janë të qarta: sa më gjatë që një faqe interneti të ngarkohet, aq më e lartë është shkalla e braktisjes së faqes. Gjithashtu, koha e ngadalshme e ngarkimit do të ndikojë negativisht në rankimin e Google. Ashtu si SEO, koha e ngarkimit do të ndikohet nga dizajni i faqes dhe programimi. Ka shumë mënyra për të përmirësuar shpejtësinë e faqes. Klikoni këtu për të marrë më shumë informacionë se si të përmirësoni shpejtësinë e faqes.
Optimizimi për celular
Kohët e fundit, ka më shumë gjasa që vizitorët në faqen tuaj të internetit të gjenden atje nëpërmjet telefonit celular ose tabletit. Për pronarët e faqeve, optimizimi për pajisjet celulare është vendimtar.
Optimizimi i celularit do të thotë të zhvillimi i faqes në një mënyrë që e bën atë të përgjegjshëm ndaj platformës mobile – domethënë, faqja përshtatet në madhësinë e ekranit.
Shmangni tekstet e shumta
Vizitorët kanë më shumë gjasa të shmangin leximin e plotë nëse përmbajtja u paraqitet me shumë tekst seç duhet.
Për këtë përdorni ikona, imazhe për të prishur sadopak paraqitjen me tekst të shumtë që kthehet dhe në mërzitje për vizitorët.
Vendosja e videove
Deri në vitin 2019, trafiku i videove do të përbëjë 80% të të gjithë trafikut të internetit. Videot janë një trend tashmë, dhe nuk është çudi, duke pasur parasysh performancën mbresëlënëse që sjell.
Nuk ka dyshim se në këto kohë, videoja është një mjet shumë i rëndësishëm për faqen e internetit. Përdoreni atë në të mirë të biznesit.
Nëse jeni të interesuar për të marrë më shumë informacion lexoni artikujt e mëposhtëm: