Nëse ke një faqe interneti dhe je duke drejtuar një biznes nëpërmjet website-it tënd, atherë duhet të marrësh në konsideratë disa mjete free nga Google për webmaster , të cilat janë burime të paçmueshme që mun të të përfitosh. Shanset janë, dhe ju tashmë e dini dhe rregullisht përdorni Google Analytics, por nëse nuk keni akoma, duhet të shtoni Google Search Console në listën tuaj të burimeve të Google-it për t’ju ndihmuar të merrni më shumë nga faqja e biznesit tuaj.
Si të vendosni Google Search Console
Për të filluar, shkoni te Google Search Console. Për të hyrë në të, do të kërkohet që të identifikohesh me llogarinë tënde të Google – sigurohu që të përdorësh të njëjtin këtu që përdor për ndonjë mjet tjetër të Google për uebfaqen që përdor. Pasi të keni hyrë, kërkoni butonin e kuq që thotë Add a Property. Shkruani html për faqen tuaj dhe klikoni butonin.
Nga atje, Google mund t’ju kërkojë të verifikoni se jeni pronar i faqes së internetit. Ka disa mënyra të ndryshme që mund ta bëni këtë(Shikoni këtu pë më hollësisht). Nëse tashmë po përdor Google Analytics, atëherë opsioni më i lehtë do të jetë të zgjedhësh Analytics Tracking Code si metodën tuaj të preferuar të verifikimit. Për sa kohë që kodi për ndjekjen e Google Analytics është në seksionin <head> të faqes suaj, do të jeni pa problem. Kur je në faqen kryesore të Google Search Console, vëre një lidhje në anën e majtë të sipërme që thotë “Provoni Search Console të ri/Try the new Search Console”. Ju aktualisht keni dy opsione për përdorimin e mjetit: e vjetër, tradicionale e cila mban më shumë funksionalitet; dhe versioni më i ri që po shfaqet Google që ka një dizajn vizual më intuitiv, por më pak karakteristika dhe funksionalitet të versionit më të vjetër.
Me kalimin e kohës, Google ka në plan të zhvendosë të gjitha karakteristikat e Search Console në versionin më të ri, por tani për tani, shumë nga përfitimet e mjetit mbeten në versionin tradicional. Në imazhet më poshtë, versioni i vjetër ështëi pari dhe versioni i ri është i dyti:
10 Mënyra për të përdorur Google Search Console
Me hyrjen në Google Search Console, tani mund të punosh duke kryer një numër të detyrave të ndryshme. Këtu janë disa nga mënyrat më të rëndësishme për ta përdorur atë.
1. Dorëzoni një sitemap.
Ndërkohë që crawlers të Google mund të mësojnë shumë për një faqe interneti dhe faqet e saj individuale të internetit, ju mund t’u jepni atyre një ndihmë të vogël shtesë për të mësuar informacionin që u nevojitet duke dërguar një sitemap në Google. Një numër website-sh do të gjenerojnë automatikisht një sitemap për ju. Sapo ta keni, ngarkimi në Google Search Console është jashtëzakonisht i lehtë. Në versionin tradicional, ndërsa në faqen kryesore të dashboard, shikoni në anën e djathtë të ekranit për të parë seksionin Sitemaps. Klikoni në shiritin gri që thotë Sitemaps.
Pastaj gjeni butonin Red Add / Test Sitemaps në këndin e sipërm të djathtë të ekranit. Klikoni mbi të dhe plotësoni URL-në për sitemap faqen tuaj te internetit.
Në dashboard-in e ri, klikoni në Sitemaps në menynë në anën e majtë të faqes, pastaj plotësoni URL-në e sitit ku udhëzoheni.
2. Mëso fjalë kyçe të zakonshme që përdorin njerëzit për t’ju gjetur.
Çdokush që gjen faqen tënde përmes kërkimit përdoret një term kërkimi specifik për të arritur atje. Google Search Console ju tregon fjalë kyçe më të zakonshme që sjellin njerëzit në faqen tuaj te internetit. Në pamjen tradicionale të Google Search Console, do të gjeni këtë informacion duke klikuar në shiritin Search Analytics në mes të faqes në panelin kryesor të kontrollit.
Pak më poshtë faqes, do të shihni listën e të gjithë njerëzve me fjalë kyçe që ju kanë gjetur dhe numrin e herë që dikush ka klikuar në lidhjen tuaj pasi ka kërkuar secilën fjalë kyçe.
Duke klikuar mbi një fjalë të veçantë në listë dhe duke përdorur opsionet e filtrit në menynë e sipërme, mund të shkosh pak më thellë për të mësuar se cilat faqe paraqiten për fjalën specifike, cilat vende vijnë njerëzit kur kërkojnë fjalën dhe çfarë pajisjet që po përdorin. Dhe mund të shihni se si funksionojnë fjalë kyçe të ndryshme në lidhje me klikimet, përshtypjet dhe normën e klikimeve. Në Google Search Console të ri, do të gjeni të njëjtin informacion duke klikuar mbi Performancën ose në menunë e majtë ose në kutinë e lartë në dashboardin kryesor.
Në këtë version, Google ju tregon si numrin e klikimeve që secila fjalë kyçe fiton dhe numrin e faqeve totale që faqen tuaj të internetit shfaqet në kërkim për atë fjalë kyçe (impressions) në faqen kryesore dhe mund të shihni kategoritë e tjera (CTR, position) duke klikuar mbi trekëndëshin upside-down sipër listës.
Ky informacion ju tregon nëse jeni duke tërhequr me sukses njerëz në bazë të fjalëve të synuara në strategjinë tuaj SEO. Dhe kjo do të zbulojë çdo fjalë kyçe që njerëzit të gjejnë me atë që nuk keni për qëllim të synoni fare.
3. Identifikoni faqet tuaja më të njohura.
Çdo faqe interneti do të ketë faqe që kryejnë më mirë në motorët e kërkimit se sa të tjerët. Google Search Console do t’ju ndihmojë të përcaktoni se cilat nga faqet tuaja të internetit po sjellin më shumë njerëz në faqen tuaj te internetit. Ju mund të gjeni faqet tuaja më të njohura në të njëjtin seksion që keni gjetur fjalë kyçe dhe filtrimi dhe shikimi i nën-skedarëve të ndryshëm të të dhënave funksionon shumë më tepër. Në të dyja versionet e faqes, në të njëjtën Seksion të Kërkimeve Analytics, që keni parë fjalë kyçe, zgjidhni Pages në menu.
Do të shihni një listë të të gjitha faqeve që njerëzit i kanë parë dhe që kanë pëlqyer në rendin zbritës të popullaritetit, me faqet më të mira që kryejnë në krye. Pamja e parazgjedhur në versionin e vjetër ju tregon faqet më të njohura në aspektin e klikimeve; në versionin e ri, klikimet dhe përshtypjet. Ju gjithashtu mund të shihni se cilat performojnë më mirë në aspektin e normës së klikimit dhe pozicionit.
5. Mësoni se cilat pajisje përdorin vizitorët tuaj.
Deri tani, çdo biznes duhet të ketë një faqe interneti mobile-friendly. Por edhe nëse tashmë keni ndërmarrë hapa për të siguruar që faqja juaj e internetit të duket e mirë në pajisjet e lëvizshme, është mirë të dihet se cila pjesë e vizitorëve tuaj po ndërveprojnë me faqen tuaj në çdo lloj pajisjeje të ndryshme. Google Search Console ju mundëson këtëi informacion . Kjo është pjesa e fundit e të dhënave që do të gjejmë në seksionin e njëjtë si tre të fundit. Në të dy versionet, zgjidhni Pajisjet në menynë.
Këtu mund të shihni shpërndarjen e numrit të klikimeve që ju merrni në çdo lloj pajisjeje dhe mund të kaloni për të parë numrin e përshtypjeve(impressions), normën e klikimeve dhe pozicionin mesatar sipas dëshirës (tani e dini këtë këngë dhe valle). Vini re se kjo është pika e fundit në listën tonë që do të gjeni në të dy versionet e produktit. Për pjesën tjetër, të paktën në kohën e këtij shkrimi, do të jesh pjesë e versionit tradicional të Google Search Console.
6. Kontrolloni që faqja juaj e internetit funksionon mirë në celular.
Ndërsa është një ide e mirë për të kryer teste të lëvizshme në webfaqen tënde, mund të përdorni edhe Google Search Console për të konfirmuar që faqja juaj e internetit i kalon standardet e përdorshmërisë së celularit. Në seksionin e trafikut të kërkimit në menunë e majtë, zgjidhni Mobile Usability(Përdorshmërinë e celularit). Nëse çdo gjë në lidhje me faqen tuaj duket e mirë për Google bazuar në standardet e tyre për përdorshmërinë e celularit, do të shihni një shenjë të gjelbër që ju tregon se nuk zbulohen gabime.
Nëse identifikon diçka në lidhje me faqen tënde të internetit që nuk funksionon mirë në celular, siç është përdorimi i flash apo madhësisë së vogël të shkrimit, do të merrni një mesazh në këtë seksion duke ju bërë të ditur se çfarë është problemi, kështu që mund të punoni në rregullimin ajo.
7. Shih se cilat vende lidhen me ju.
Për këdo që fokusohet në SEO, kjo është informacion i rëndësishëm për të pasur qasje. Backlinks janë një nga faktorët më të mëdhenj të rankimit, kështu që çdo herë që një faqe interneti autoritative lidhet me ju, rrit autoritetin e faqes suaj në sytë e algoritmit të Google. Nën Search Traffic në menunë e majtë, zgjidhni Links në faqen tuaj.
Ju do të shihni një listë të faqeve të internetit që përfshijnë një link në faqen e tyre të internetit përsëri në tuajin, si dhe një listë të faqeve në website-in tuaj që faqet e tjera lidhen më së shumti. Nën seksionin e emërtuar “How your data is linked/Si lidhen të dhënat tuaja”, gjithashtu mund të shihni tekstin e ankoruar që përdorin më shpesh faqet e internetit kur lidhni përsëri me tuajën. Ju mund të gjeni më shumë informacion për secilën backlink duke klikuar në faqen e internetit dhe pastaj duke klikuar në linkun e listuar. Nga atje, ju mund të shihni faqet specifike që përfshijnë lidhjen dhe vizitoni ato vetë për të parë se si është përdorur.
8. Kontrollo për broken links.
Broken Links – Lidhjet e thyera ofrojnë një përvojë të keqe për përdoruesit tuaj dhe i largojnë njerëzit nga faqet e funksionimit që dëshironi të jenë. Sikur kjo të mos ishte e keqe, ato gjithashtu ju bëjnë të dukeni keq për Google dhe mund të keni një efekt negativ në renditjen tuaj. Në seksionin Crawl të Google Search Console, mund të gjeni detaje për çdo gabim që Google ka gjetur gjatë zvarritjes së faqes suaj të internetit, duke përfshirë të gjitha URL-të që kanë kthyer një Error 404 /gabim 404.
Nëse klikoni në secilën hyrje, mund të gjeni informacione për problemin me linkun dhe ku lidhja ndodhet në web faqen tuaj dhe në të tjerët.
Ky është informacion i vlefshëm që mund të përdorni për të përmirësuar përvojën tuaj në faqen e internetit dhe për të prerë ndonjë gabim që mund të bezdisi vizitorët tuaj.
9. Identifikimi i çështjeve të sigurisë së internetit.
Hacks më mëdha të website-ve duket se janë në lajme çdo ditë kohët e fundit . Edhe nëse biznesi juaj nuk është mjaft i madh për të bërë lajmin nëse merrni se jeni hakuar , ajo ende mund të shkaktojë probleme serioze. Dhe kjo shkon dyfish nëse ke një vend e-commerce që grumbullon të dhëna të ndjeshme të konsumatorëve si informacioni i kartës së kreditit. Google Search Console siguron një vëmëndje të shpejtë dhe të lehtë nëse faqja e juaj ka një mangësi të sigurisë që duhet të keni parasysh. Klikoni në opsionin e Security Issues në menunë e majtë. Nëse nuk keni ndonjë gjë për t’u shqetësuar, Console do t’ju njoftojë.
10. Konfirmo që schema markup ose të dhënat e strukturuara po funksionon.
Përfundimisht, nëse përdorni schema markup ose të dhëna të tjera të strukturuara në faqen tuaj, Google mund të konfirmojë për ju nëse është vendosur e drejta për të punuar në SERP. Sipas Search Appearance, do të gjeni kategoritë për të dhënat e strukturuara, kartat e pasura dhe theksuesin e të dhënave, të gjitha këto janë metoda që mund të përdorësh për të komunikuar më shumë informacion për crawlerët e Google në lidhje me mënyrën e shfaqjes së faqeve tuaja të uebit në rezultatet e kërkimit.
Console jep detaje nëse a keni të gjitha kodimet tuaja të krijuara për këto kategori ose nuk keni nevojë të bëni ndryshime.
Si përfundim
Google Search Console është krejtësisht falas dhe, siç mund ta shihni, është e mbushur me informata të dobishme për çdo faqe interneti të biznesit. Nëse interesoheni për vendin dhe mënyrën se si shfaqen në motorët e kërkimit, ky është burimi juaj më i mirë për të gërmuar në të dhënat në dispozicion dhe duke bërë një plan veprimi për mënyrën se si të përmirësoni SEO tuaj duke ecur përpara.