SHPËRNDAJE

Blogerët e biznesit janë ata që shkruajnë për biznesin e tyre. Qëllimi i blogerëve të biznesit është të fitojë sa më shumë ekspozim, shikues, dhe konsumatorët potencialë për biznesin e tyre. Ndryshe nga blogeri personal, shkrimi i tyre është më pak i fokusuar tek vetja dhe më i fokusuar në biznesin dhe industrinë e tyre. Mënyra më e mirë për të ndërtuar një komunitet për një blog të biznesit është identifikimi i njerëzve që kanë më shumë gjasa të bëhen klientë të biznesit tuaj dhe krijimi i përmbajtjes që do të gjejnë interesante.

3. Blogerët profesionalë

Si te beheni i pasur nga Ramit Sethi

Blogerët profesionalë janë ata që blogojnë për të fituar para në internet. Me fjalë të tjera, qëllimi i karrierës së tyre është të fitojnë një rrogë përmes faqes së tyre të internetit. Blogerët profesionistë kanë tendencë të përdorin një sërë strategjish monetare për të arritur këtë qëllim, duke përfshirë shitjen e reklamave të ekranit, krijimin e informacionit dhe produkteve digjitale, promovimin e produkteve të njerëzve të tjerë për një komision dhe gjëra të ngjashme si këto.

4. Blogjet me një target të caktur 

Këto lloj blogjesh jane shume specifikë në temat që paraqesin. Disa nga idetë e blogut mund të jenë receta ëmbëlsirash, programet e trajnimit me peshën tuaj, poezi , shkrime, dashamiret e kafsheve, të makinave e të tjera si këto duke dhënë këshilla, pikat e forta dhe të dobëta të asaj hapësire që ato dinë më mire.

5.Blogerët e medias

PointlessBlogTv
Blogjet e mediave përcaktohen nga përmbajtja që ata prodhojnë. Nëse ju pëlqeni te bëni video, atëherë ju jeni një vlogger-trendi më i fundit këto kohë. Nëse vendosni fotot ose skicat e artit në blogun tuaj, jeni duke organizuar një fotoblog ose artblog.

Ky lloj i blogut është i popullarizuar në mesin e njerëzve të fushave të ndryshme. Turma më e re është duke regjistruar ‘gameplayin’  të videove dhe duke e ndarë atë me njerëz të interesuar në atë lojë. Fotografët mund të ndajnë mbresat e fotografive që morën në udhëtimin e fundit.

6.Blogerët e pavarur

Blogerët e pavarur janë ata që paguhen për ofrimin e shërbimeve, për shembull shkrim i përmbajtjeve për biznese të tjera. Blogerët e pavarur mbulojnë tema të ofruara nga klientët e tyre. Disa e tregojnë veten e tyre si ekspertë në një industri të caktuar, ndërsa të tjerët e tregojnë veten e tyre si shkrimtarë të përgjithshëm, të cilët mund të mbulojnë diçka me pak kërkime.

7.Blogjet Kontraverse

Blogu kontravers janë një i një lloji unik, por modern i blogut. Në vend të zotëruesit që krijon përmbajtje, përmbajtja ofrohet nga publiku. Ka një ekip që moderon postimet, parandalon ndërveprime të pakëndshme dhe nxit tema të ngadalta për një ndërveprim më të madh. Përkundër faktit që blogu mikpritës i mysafirëve përmban kryesisht përmbajtje nga shkrimtarët e ftuar ne ate blog, zoteruesi duhet të shkruajë edhe postimet e tij / saj.

Në fakt, çdo bloger duhet të shikojë për bloget në fushën e tyre ku ai ose ajo mund të bëhet bloger i ftuar. Kjo do t’ju ndihmojë të tërheqni vizitorët në blogun tuaj, dhe disa lexues online të blogut pritës mund të bëhen pasuesit tuaj.

Tani që ju e dini se çfarë lloje të blogeve ekzistojnë në botën e blogging, çfarë lloji dëshironi të bëheni?

PËRGJIGJU