SHPËRNDAJE

Krijimi i një përshtypje të mirë që në momentin e parë është gjithçka në botën online dhe në shumicën e kohës përshtypja do të vijë nga faqja kryesore e ueb-it tuaj. Kjo është arsyeja pse është e rëndësishme të krijohet nje faqe kryesore e mirë në mënyrë që të kapë vëmendjen e vizitorëve tuaj. Më poshtë kemi listuar 5 këshilla për dizajnin e faqes që shikuesit tuaj do të duan te shohin ne impaktin e parë:

1. Prezantoni veten tuaj

Qëllimi i një faqeje është që vizitorët mund të mësojnë se për çfarë bën fjale biznesi i tyre. Gjëja e parë që dëshironi të bëni është të krijoni identitetin tuaj dhe t’u tregoni shikuesve se si biznesi juaj mund t’i ndihmojë ata.

FreshBooks ka një faqe interneti që u tregon vizitorëve saktësisht se çfarë është biznesi i tyre.

Hidhni një sy në faqen e FreshBooks. Cila është ajo gjë që bie më në sy? Titulli. Titulli u tregon vizitorëve saktësisht se çfarë bën FreshBooks, kush është dhe më pas jep informacion për detajet shtesë.

Kur punoni me dizajnin tuaj të faqes do të dëshironi të krijoni një titull që tërheq vëmendjen e vizitorëve. Vendoseni titullin në një vend ku njerëzit mund ta shohin menjëherë. Gjithashtu, sigurohuni që titulli të jetë i madh dhe me një shkrim tërheqës që përputhet me pjesën tjetër të faqes tuaj. Shikuesit përgjithësisht lexojnë vetëm një të katërtën e informacionit në një faqe interneti kështu që mundohuni të krijoni një përmbajtje atraktive.

2. Mbani një dizajn të pastër dhe konsistent

Nëse shikoni në faqet më të suksesshme të internetit ata të gjitha kanë të njëjtat karakteristika. Kjo është për shkak se këto karakteristika janë provuar të gjenerojnë interes nga vizitorët. Për shembull, logoja për biznesin tuaj duhet të jetë e vendosur në cepin e sipërm të majtë të të gjitha faqeve. Gjithashtu, shikuesit e faqes suaj të internetit do të presin që të jenë në gjendje të klikojnë logon për t’u kthyer në faqen kryesore të faqes suaj.

Faqja kryesore e Webhost

 

Disa gjëra të tjera që ju do të dëshironi të përfshini në faqen tuaj janë:

  • Informacioni i kontaktit: Një numër telefoni, emaili ose adresa janë të gjitha informacione të dobishme që do të lejojnë njerëzit të dinë se po drejtoni një biznes profesional.
  • Navigimi: Faqja juaj duhet të të udhëheqë diku. Me nëntabela që të çojnë në faqe të ndryshme do të ndihmojë vizitorët të nagivojnë lehtësisht në faqen tuaj te internetit.
  • Thirrja për veprim: Një thirrje për veprim është e rëndësishme në çdo faqe interneti. Siç mund ta kuptoni nga emri, ajo i shkakton vizitorët të ndërmarrin veprime. Ky veprim mund të shesë produktet, të nënshkruajë për email apo të regjistrohet në çdo lloj shërbimi.
  • Përmbajtja e orientuar nga SEO: Përmbajtja që duhet të keni duhet të plotësohet me fjalë kyçe dhe fraza për t’ju ndihmuar të renditet lartë në motorët e kërkimit.

3. Objektiva të qarta

Çdo faqe duhet të ketë objektiva të qarta në atë çfarë dëshiron që vizitorët tuaj të ndjekin. Një objektiv i dukshëm për faqen tuaj është një thirrje për veprim, por zakonisht duhet të ketë disa objektiva në faqen tuaj, që udhëheq vizitorët në faqe të tjera.

Hidhni një sy në faqen kryesore të H & M. Ata bëjnë një punë të madhe për të paraqitur shumë informacione pa e bërë faqen e internetit të ndjehet e ngarkuar. H & M e bën këtë duke ndarë të gjitha informatat e tyre në panele, me çdo panel që ka një objektiv tjetër që do të çojë në një fushë të ndryshme të faqes së tyre të internetit. Një panel sjell një kupon, një tjetër çon në informacionin për aplikacionin e tyre dhe një tjetër do t’ju njoftojë për nismat e tyre.

  • Sigurohuni që thirrja juaj për veprim që shet produktin ose shërbimet tuaja të jetë objektivi më i dukshëm në faqen tuaj.

4. Optimizoni faqen tuaj te internetit për të gjitha pajisjet

Shumica e ndërtuesve të faqes ose skedarët e faqes së internetit vijnë të gatshme për celularë, prandaj në këtë ditë dhe moshë nuk ka asnjë justifikim që të mos ketë një faqe interneti e optimizuar për celular. Kontrolloni faqen tuaj në pajisje të shumëfishta. Nëse kuptoni qe faqja juaj nuk reagon,  do t’ju duhet patjetër ta përmirësoni atë ose do të humbni rreth 40% të vizitorëve tuaj.

5. Zgjidhni imazhet e duhura

Në epokën digjitale në të cilën jetojmë, cilësia e lartë është bërë diçka që pritet nga çdo faqe që krijohet. Kjo do të thotë të zgjidhni foto me cilësi të lartë dhe cilësi të lartë për t’u vendosur në faqen tuaj kryesore. 37% e marketingut kanë thënë se marketingu vizual është një nga format më të rëndësishme të përmbajtjes për biznesin e tyre.

Chipotle

Chipotle bën një punë të madhe të përdorimit të imazheve që janë profesionale dhe informative. Kur shikoni një faqe interneti si Chipotle, ju do të shihni se të gjitha imazhet e tyre janë të marra profesionalisht, nga faqja e deri tek përbërësit e tyre.

Faqja juaj kryesore është portali i hyrjes në pjesën tjetër të biznesit tuaj, prandaj sigurohuni që të lini një përshtypje të mirë kur njerëzit vendosin t’ju vizitojnë. Ju keni një dritare të shkurtër për të kapur vëmendjen e një lexuesi dhe ta mbani atë. Sigurohuni që faqja juaj të jetë e dizajnuar në mënyrë të pastër, e mbushur me imazhe profesionale dhe me përmbajtje me cilësi të lartë.

PËRGJIGJU