SHPËRNDAJE

Pra, shumica e marketingut tani ndodh në internet dhe padashur harrojmë sa ndërveprime të fuqishme mund të merrni jashtë ekranit . Ndërkohë që njerëzit shpenzojnë shumë kohë para ekraneve të kompjuterëve dhe pajisjeve të lëvizshme, kjo nuk do të thotë se është e vetmja mënyrë për të bëre Marketing. Përdorimi i strategjive të marketingut jashtë ekranit do të funksionojnë më mirë në kombinim me të tjerët.

1. Vendosni faqen tuaj në kartvizitat tuaja

Gjithkush që punon për kompaninë tuaj duhet të ketë kartvizita që përfshijnë faqen tuaj të internetit.

Në këtë mënyrë, sa herë që takoheni me dikë që mund të jetë i përshtatshëm për atë që kompania juaj ka si target group (qoftë si klient, punonjës apo ndryshe),  mund ti ofrojni  një kartvizitë, kështu që ata do të kenë një të lehtë tju gjejnë duke e ditur se ku duhet të shkojnë t’ju konktaktojnë.

Ky është një hap i lehtë për tu bërë dhe që bën një ndryshim të madh në atë se sa të dobishme janë aktivitetet dhe lidhjet e kontakteve që ju dhe punonjësit tuaj do të merrni në ngritjen e ekspozimit të kompanisë suaj.

 

2. Vendos faqen tuaj (logon) në freebies.

Pa marrë parasysh se sa i suksesshëm jeni, nje lloj promovimi s’do ju bënte gjithmonë keq.

Të gjithë e bëjmë. Stilolapsa, bluza,  fletore – çfarëdo që ato janë, njerëzit me kënaqësi do t’i marrin ato.

Nëse një stilolaps me markë me faqen tuaj në të përfundon në duart e dikujt që ka nevojë për llojin e shërbimeve që ofroni, ata do të dinë se ku duhet të shikojnë. Kjo taktikë mund të mos sjelli shumë trafik drejt faqes suaj, por është një mënyrë tjetër për të mbajtur faqen tuaj në mendjet e njerëzve dhe për ta bërë atë shumë më të lehtë për tu gjetur.

 

3. Merr pjesë në konferenca të përshtatshme për biznesin tënd

Pa marrë parasysh se sa jeta jonë lëviz në internet, ende nuk ka asgjë të mjaftueshme sesa takimi me dikë në audiencën tuaj të synuar personalisht.

Të jesh në gjendje të flasësh për atë se çka përballon biznesi juaj në perspektivë mund të jetë efikase për ju, dhe nëse keni kartvizita dhe freebies ju mund t’i dërgoni ato , madje ka më shumë gjasa që persona të caktuar  të kontrollojnë për  faqen tuaj të internetit kur të kthehen në shtëpi.

 

4. Prezantoni në konferenca të përshtatshme për biznesin tënd

Pjesmarrja në konferencë si prezantues do t’ju ndihmonte jo vetëm ne aspektin tuaj personal profesional por si dhe për një marketing të mirë të kompanisë që drejtoni.

Ju mund të përfshini një pjesë/përmendje të faqes tuaj në prezantimin tuaj dhe e vendosni adresën ose logon në Power Point tuaj përsëri në fund.

Njerëzit do të largohen nga biseda juaj me një ndërgjegjësim për kompaninë tuaj dhe (sidomos nëse prezantimi është i mirë) mund tju sjelli feedback pozitiv për aktivitetin tuaj.

 

5. Paraqituni në ngjarjet dhe organizimet e komunitetit tuaj

Nuk është e nevojshme të drejtoheni në konferenca të mëdha për të përmbushur perspektivat personale.

Kërkoni ngjarjet dhe organizatat të përshtatshme që ndodhin në qytetin tuaj. Nëse ka një temë të ekspertizës suaj që do të ishte e vlefshme për publikun atje, paraqitni një prezantim edhe për ta.

Edhe një herë, kjo ju jep një shans për të promovuar faqen tuaj duke përmendur atë gjatë prezantimit, dhe ju mund t’i dërgoni njerëzit me kartvizita dhe freebies për ta bërë më të lehtë për ta që ta gjejë vendin më vonë.

 

6. Përkrahni organizatat lokale.

Kjo është veçanërisht e dobishme nëse keni një biznes lokal, por është një ide e mirë për çdo kompani. Shikoni në organizatat jofitimprurëse lokale ose organizatat e tjera në qytetin tuaj që marrin sponsorizime ose do të përmendin faqen tuaj në falenderime për një donacion.

Nëse kjo ndodh përmes përmendjes në stacionin publik të radios publike ose në logon tuaj dhe në uebfaqen e programit për një mbledhje fondesh për një arsye të mirë, këto mundësi ju japin mundësinë të lidhni emrin tuaj të markës me një kauzë të mirë dhe të tregoni se jeni pjesë e komunitetit lokal, si dhe duke ndihmuar të përzënë më shumë njerëz në faqen tuaj te internetit.

7. Përdorni makinën tuaj për të promovuar faqen tuaj te internetit.

Çdo ditë kur rri në trafik mund të ndihmosh të ekspozosh më shumë njerëz në biznesin tënd. Konsideroni marrjen e një vetureje makine ose, nëse jeni më ambicioz, të përfundoni një makinë për t’i lejuar udhëtarët tuaj në rrugë të njohin biznesin tuaj dhe ku mund t’ju gjejnë në internet.

Dobësitë e marketingut jasht ekranit në krahasim me marketingun online është se është më e vështirë për të gjetur se nga kush fushë janë duke ardhur vizitorët tuaj . Megjithatë, shumica e pronarëve të uebfaqeve do të bien dakord që marrja e më shumë klientëve potencialë në faqen tuaj të internetit është më e rëndësishme sesa të dish saktësisht se si ata arritën atje.

Merrni mundësinë për të kthyer ndërveprimet jashtë ekranit në mënyra për të promovuar praninë tuaj në internet.

PËRGJIGJU