SHPËRNDAJE

Kur ndërtoni një faqe interneti eCommerce, ju e dini se qëllimi përfundimtar i faqes është që të merrni sa më shumë blerje.

Ju nuk mund të përqëndroheni vetëm në ndërtimin e një faqeje elektronike që duket e mrekullueshme – duhet të siguroheni që çdo element i faqes t’i udhëzojë njerëzit drejt blerjes.

Për fat të mirë, ndërtimi i një faqe interneti eCommerce është më e lehtë sesa ka qenë ndonjëherë. Ju nuk duhet të punesoni nje zhvillues ose të mësoni kodimin.

Nëse e ndërtoni vetë faqen e internetit ose punësoni dikë që të bëjë punën, ka disa hapa të rëndësishëm që duhet të bëni për të siguruar që faqja e ecommerce të bëjë punën e saj.

1. Organizoni faqen tuaj të internetit eCommerce

Një nga hapat e parë për ndërtimin e një faqe interneti eCommerce është të kuptoni se cilat faqe dhe kategori duhet të përfshihen. Por si do të organizoni të gjitha ato faqe të produkteve në mënyrë që njerëzit të gjejnë atë që po kërkojnë?

Mendoni se si klientët tuaj potencial kanë gjasa të blejnë.

Për shembull, nëse shitet ushqim dhe furnizime për kafshë, ju mund të organizoni faqen tuaj në bazë të llojit të kafshëve që vizitorët tuaj kanë (qen, mace, peshk, etj.) Me nënkategori nën secilën për llojet e produktit (lodra,  etj.). Çdokush që viziton këtë faqe mund të zbulojë shumë shpejt se si të kufizojnë kërkimet e tyre në bazë të nevojave të tyre të veçanta. Dhe duke vizituar një faqe që grupon mirë produktet ata mund të marrin atë që kanë nevojë.

2. Bëjeni faqen tuaj të përgjegjshme për mobile

Sipas tendencave të blerjeve mobile, pothuajse një e treta e të gjitha pazareve online ndodhin në pajisjet mobile. Nëse faqja e internetit e eCommerce nuk funksionon mirë në celular, do të humbisni shumë shitje potenciale (dhe do të dëmtojë SEO-n tuaj). Për shumicën e faqeve eCommerce, mënyra më e mirë për ta bërë faqen tuaj miqësore për mobile është ta bëni atë të përgjegjshëm.

Faqet e internetit të përgjegjshme ofrojnë të njëjtat informacione dhe imazhe në çdo faqe pa marrë parasysh se në çfarë pajisjesh janë, por ato i vendosin ato ndryshe në mënyrë që faqja të përshtatet në ekran.

3. Përfshini seksionin “Kërko”

Shumë nga vizitorët tuaj do të jenë të kënaqur të shfletojnë faqen për të gjetur artikujt që u pëlqejnë. Një seksion kërkimesh u jep atyre një mënyrë për të marrë direkt atë që u nevojitet dhe prandaj është një nga ato karakteristika që duhet të ketë çdo faqe eCommerce.

4.Vendosni një shportë

Konsumatori juaj ideal nuk do të shohë një artikull që i pëlqen dhe do të shkojë direkt në procesin e blerjes. Ata do të kalojnë disa kohë duke shfletuar dhe duke zgjedhur disa sende që duan.

Një shportë e blerjeve është një tjetër tipar standard i dyqaneve eCommerce, sepse u lejon vizitorëve të ruajnë artikujt që duan të blejnë ndërsa vazhdojnë të shfletojnë dhe pastaj të kalojnë në procesin e blerjes.

Dhe për vizitorët që i shtojnë sendet në një shportë por nuk blejnë menjëherë, mund t’i përcillni një email përkujtues për t’i çuar drejt një blerjeje.

5. Përfshini funksionin “Wish List”

Përfshirja e funksionit të “listës së dëshirave” kryen disa gjëra të ndryshme:

Për njerëzit që preferojnë të bëjnë kërkime para se të blejnë një produkt, u jep atyre një shans për të ruajtur artikujt që u pëlqejnë për blerje të mundshme në të ardhmen.

Për këdo që i shmanget blerjeve të impulseve për shkaqe buxhetore, ata mund të shënojnë tani gjërat që duan të blejnë më vonë.

6. Përfshini komentet.

Mbi gjysma e blerësve të rregullt online thonë se lexojnë komente pothuajse çdo herë që duan të blejnë online. Shqyrtimi i kritikave të klientëve është bërë pjesë e rregullt e procesit të blerjes.

Përfshirja e komenteve u tregon klientëve tuaj nëse ata janë të sigurtë për të bërë blerjen e produkteve apo shërbimeve tuaja. Dhe nëse përshtypjet janë pozitive, me shumë mundësi do të blejnë.

Gjithashtu ju mund të merrni disa këshilla që do j’u ndihmojnë të përmirësoni rezultatet e biznesit të eCommerce me kalimin e kohës.

7.Vendosni fotografi produktesh me cilësi të lartë.

Për produktet fizike, një fotografi shpesh mund t’u tregojë vizitorëve informacionin e vlefshëm për produktin në fjalë. 78% e blerësve në internet thonë se duan të shohin imazhe origjinale të produkteve.

Ju jo vetëm që duhet të ofroni fotografi për të gjitha produktet që shisni, por gjithashtu duhet të siguroni imazhe me cilësi të lartë. Sigurohuni që imazhet të jenë me cilësi të lartë dhe të duken mirë.

8.Bëjeni gjetjen e shërbimt të klientit të lehtë

Ju duhet të bëni më të mirën për t’iu përgjigjur të gjitha pyetjeve të zakonshme që klientët tuaj mund të kenë në faqen tuaj, por, do të keni klientë që kanë nevojë të komunikojnë në moment. Kur të ndodhë kjo, bëjeni sa më lehtë të jetë e mundur që ata të gjejnë një mënyrë për t’ju kontaktuar për çfarëdo çështje që kanë.


Nëse jeni të interesuar për të marrë më shumë informacion lexoni artikujt e mëposhtëm:

  1. 5 Këshilla për përmirësimin e përvojës së blerjes në eCommerce
  2. Si të përdorni WooCommerce?
  3. Shtojcat më të mira për dyqan online në WordPress

PËRGJIGJU