Bazat si të krijoni një faqe interneti:
A jeni të gatshë për të mësuar se si të dizajnoni një faqe interneti nëse nuk jeni një programues? Bëhet fjalë për tre hapa themelorë:
- Siguroni një shërbim të sigurt hosting.
- Zgjidh një mjet për ndërtimin e faqes.
- Shtoni përmbajtje.
Tani, le të shohim çdo hap në detaje.
1. Siguroni një shërbim të sigurt hosting.
Për të krijuar një faqe interneti, së pari duhet të keni një vend për të vënë atë faqe; kjo quhet website hosting tuaj. Ju gjithashtu duhet një emër domain ose URL, në mënyrë që njerëzit të mund të vizitojnë faqen. Ka qindra mundësi për faqen e internetit, por do tju duhet që të siguroheni se cili shërbim hosting ju kryen një punë të mirë për mbulimin e këtyre bazave:
Besueshmëria: Cila është garancia e ofruesit të shërbimit hosting?
Magazinimi: Sa hapësirë do të keni nevojë për skedarët e faqes suaj? Këshillë: Vende të mëdha të eCommerce dhe faqet e internetit me shumë imazhe (p.sh. vendet e fotografisë) kanë nevojë për më shumë mundësi ruajtjeje.
Bandwidth: Duke pritur trafikun e internetit të rëndë? Sigurohuni që plani juaj i hostit të përfshijë bandwidth adekuat.
Scalability: Nëse trafikut rritet shumë, a e përballon shërbimi hosting i juaj për të llogaritur për rritjen? Nëse jo, faqja e juaj mund të bjerë.
Siguria: Vëmendje e vëmendshme ndaj veçorive të sigurisë të përfshira në një plan hosting, duke përfshirë 24 orë mbikëqyrje dhe mbrojtje nga sulmet DDoS.
Mbështetje: Çfarë lloj mbështetje teknike mund të presësh?
2. Zgjidh një mjet për ndërtimin e faqes
Sapo të vendosni emrin tuaj të domain, është koha të kuptoni se si të dizajnoni një faqe interneti që jo vetëm do të duket e madhe, por do të jetë e lehtë për tu menaxhuar. Një planifikim i vogël përpara në fillim do ta bëjë më të lehtë për të mbajtur një vend modern, funksional, pa kërkuar sasi të mëdha të kohës suaj.
Website Builder
Për të shpejtuar një faqe interneti, me shumë pak njohuri teknike të nevojshme, merrni në konsideratë përdorimin e një ndërtuesi të faqes së internetit si Website Builder. Ndërfaqja intuitive, e çuditshme në stilin e bën të lehtë të shtosh tekst dhe imazhe, të ndryshosh skemat e ngjyrave, madje të krijosh faqe të produktit nëse planifikon të shesësh në internet. Ky mjet përmban dizajn të përgjegjshëm për pajisjet e tjera(smartphone/tablet), dhe shumica e planeve përfshijnë integrimin PayPal, SSL, dhe marketingun e email-it të integruar dhe mjetet e optimizimit të motorëve të kërkimit.
WordPress
Nëse keni pak më shumë kohë dhe po kërkoni një faqe interneti që mund t’i përshtatni dëshirës suaj, merrni parasysh përdorimin e një sistemi të menaxhimit të përmbajtjes (CMS) si WordPress.
Një CMS do t’ju lejojë të ndryshoni se si faqja juaj duket dhe përditëson përmbajtjen (tekst, imazhe, etj.) Në faqen tuaj, pa u shqetësuar për kodimin ose parimet e dizajnit të avancuar.
Ju thjesht shkruani atë që dëshironi të shfaqni dhe CMS kujdeset për “si ta bëj këtë” për ju.
3. Shtoni përmbajtjen
Pasi të keni zgjedhur platformën e ndërtimit të faqes suaj, është koha për të shtuar përmbajtjen . Lloji i përmbajtjes që ju nevojitet do të varet nga qëllimet tuaja për faqen tuaj, por në thelb jeni duke kërkuar pesë faqe kryesore:
Faqja kryesore
Ja ku do të përfshini gjërat më të mira që vizitorët duhet të dinë për të vendosur nëse do të bëni biznes me ju. Krijo përmbajtje që shkurtimisht, por përshkruan fuqishëm se kush jeni dhe çfarë keni për të ofruar, me pamje që kapin vëmendjen e vizitorëve.
Tagline: Përshkruajeni biznesin tuaj në një fjali të shkurtër.
Call-to-action: Cila është gjëja më e rëndësishme që dëshironi të bëni para se të largohen nga faqja juaj?
Informacioni i kontaktit fillestar: Përfshini në mënyrën kryesore që klientët t’ju kontaktojnë.
Produkte / shërbime: Jepni një ose më shumë nga produktet ose shërbimet tuaja
Forma e regjistrimit: Lejo që vizitorët të lënë informacionin e tyre.
Testimonial / Badge Trust: Filloni të fitoni besim në shikim të parë duke përfshirë një dëshmi të klientit dhe një simbol besimi.
Faqja e produkteve / shërbimeve
Ja ku do të shpërndani produktet ose shërbimet tuaja, me imazhe dhe përshkrime bindëse. Përfshi një video nëse është e mundur. Bazuar në biznesin tuaj, mund të përfshini gjithashtu informacionin e çmimeve, opsionet e pagesës, informacionet e transportit detar dhe politikën tuaj të kthimit.
Rreth faqes
Kjo është një faqe e dedikuar për të treguar historinë tuaj. Ju mund të përfshini foto dhe / ose video të vetes dhe / ose të ekipit tuaj në veprim, një biografi të shkurtër, kompani apo çmime të produktit dhe një dëshmi të klientit të çuditshëm.
Faqe e Dëshmitarëve
Asgjë nuk frymëzon besimin si dëshmi nga klientët e tjerë të kënaqur. Këtu janë disa këshilla për zhvillimin e deshmive të klientëve.
Kontaktoni
Përfshini metoda për t’ju kontaktuar (p.sh. numrin e telefonit, adresën e emailit, adresën postare). Nëse keni një vendndodhje fizike, futni një hartë. Merrni strategji për krijimin e një faqe të madhe të kontakteve këtu.