SHPËRNDAJE

Duke pasur një produkt apo shërbim të mirë është vetëm gjysma e betejës në biznes. Gjysma tjetër ka të bëje me krijimin e emrit.Rregullat e biznesit thonë se duhet të shpenzoni para për të fituar para dhe definitivisht është e vërtetë. Por nëse jeni një biznes i vogël me një buxhet të limituar, cilën strategji marketingu mund të përdorni?

Ka mënyra të zgjuara të marketingut që nuk kërkojnë që të shpenzojmë shumë.

Le të hedhim një vështrim:

  • Marketingu i mediave sociale.
  • Renditja e Google.
  • Mediat e paguara.
  • Marketingu i përmbajtjes.
  • Networking.
  • Gjykimet dhe marrëveshjet e lira.

1. Social media marketing

  • Çdo sekondë, 11 njerëz përdorin mediat sociale për herë të parë
  • Mbi 3 miliardë njerëz përdorin mediat sociale çdo muaj (42 përqind e popullsisë globale)
  • Aplikacionet mobile përbëjnë 70 për qind të kohës së kaluar në rrjetet e mediave sociale

Përmes teksteve, imazheve dhe video-ve, biznesi juaj ka një potencial për të arritur njerëz nëpër vende të ndryshme.Hapja e një profili biznesi nuk kërkon ndonjë njohuri teknike dhe është aq e lehtë sa menaxhimi i një faqe personale.Postimet do të sjellin shumë klientë

2.  Rënditja e Google

Për çdo biznes në botën digjitale, është e domosdoshme të ketë një faqe interneti. Nëse nuk jeni online, jeni duke humbur një pjesë të madhe të klientëve potencial.Ju as nuk keni për të shitur produktet në internet.Të kesh një prani dixhitale është e mjaftueshme për biznesin tënd për të marrë ekspozimin.

Është e domosdoshme që kompania juaj të shfaqet në kërkime. Shumë blerës kontrollojnë webin për produktet dhe shërbimet para se të vizitojnë dyqanet lokale.

Listimi falas në Google My Business siguron shikueshmëri në kërkimet e Google. Gjithashtu vendos dyqanin ose zyrën tuaj në Google Maps.Image result for google my business

3. Mediat e paguara

Për një qasje më tradicionale të marketingut, mund të eksploroni reklamat në gazeta dhe radio.Promovimet e gazetave mund të jenë të kushtueshme, në varësi të markës së publikimit dhe depërtimit të lexuesve.

Për shikueshmërinë digjitale, algoritmet e avancuara që përdorin Google Ads dhe Facebook Ads ju lejojnë të shpenzoni në mënyrë që të tërhiqni më shumë konsumatorë.

4. Marketingu i përmbajtjes

Marketingu i përmbajtjes është procesi i shkëmbimit të artikujve, videove dhe posteve të dobishme.Mënyra më efektive për të hyrë në marketingun e përmbajtjes është të filloni një blog të kompanisë që lidhet me fushën tuaj.

Për shembull:

Nëse ofroni produkte të shërbimeve financiare, blogu juaj mund të japë këshilla se si të investoni, si të krijoni një fond për pension, etj.
Nëse jeni një kompani udhëtimi, blogu juaj mund të jetë për  destinacionet për të vizituar.
Me këto, ju po siguroni lexuesit me informacion të vlefshëm.

Do të ishte praktikë e mirë të kërkoni ndihmë nga një kompani e kërkimit të motorëve të kërkimit (SEO) për të gjeneruar fjalë kyçe specifike që mund të inkorporoni në postimet tuaja të blogut për t’i ndihmuar ata të gjenden nga konsumatorët e mundshëm.

5. Networking

Nuk është një strategji e re, por është efektive.Merrni pjesë në konferenca për të ndërtuar lidhje. Sa më shumë njerëz të takoni, aq më shumë do të shfaqni markën tuaj.  Ju gjithashtu mund të lidheni me influencuesit vendorë për të tregtuar biznesin tuaj.

6.Produkte Falas

Shpërndarja e produkteve apo mostrave falas është një praktikë e mirë, por vetëm nëse jeni i ri në treg. Kjo do të inkurajojë konsumatorët që të kenë më shumë besim tek marka juaj.Sidoqoftë, gjatë një periudhe afatgjatë, ajo prish dinamikën e tregut, pasi konsumatorët mësohen të mos paguajnë.

Gjeni strategjitë e marketingut që bëjnë për biznesin tuaj
Jo çdo ide marketingu  bën  për biznesin tuaj. Ju duhet të zgjidhni strategjitë e marketingut bazuar në atë se çfarë synoni.Konsideroni 6 sygjerimet tona për marketing jo të shtrenjtë dhe efikas.

 

 

 

PËRGJIGJU