SHPËRNDAJE

Tregtarët e mençur janë gjithmonë të shpejtë në gjetjen e mënyrave për të shfrytëzuar teknologji dhe pajisje të reja në përpjekjet e tyre për të shitur prodhimet dhe për të promovuar markat.

Ndërsa shkojmë drejt vitit 2018, ka një sërë tendencash të reja të marketingut që kanë një ndikim të vërtetë, shumë prej të cilëve përdorin përparime teknologjike. Nëse jeni duke kërkuar frymëzim për strategjinë tuaj të marketingut, këtu janë disa nga parashikimet kryesore.

1. Rritja e personalizimit

Dihet se marketingu i personalizuar është shumë efektiv dhe viti 2018 do të shohë një rritje të numrit të bizneseve që ofrojnë përmbajtje digjitale, të përshtatura për grupe të caktuara dhe madje edhe individë.

Teknologjia është në dispozicion duke përdorur platforma si Optimizely, të cilat marrin eksperimentimin e Testimit të Ndarjes A / B në një nivel krejt të ri me qëllim që të ofrojnë eksperiencë optimale të përdoruesve dhe rritjen e shitjeve.

2. Shtim-realitet për marketingun dixhital

Me ardhjen e telefonave dhe aplikacioneve të rritura të realitetit, dera është e hapur për tregtarët për të përfituar nga kjo teknologji e re. Shitësit me pakicë online tashmë po zhvillojnë aplikacione që mund t’ju tregojnë se si duken produktet e tyre në shtëpinë tuaj, për shembull, nëse merrni një imazh 360 ° të dhomës suaj të jetesës, ju mund të shihni lehtë se si do të duket një divan i ri. E njëjta vlen edhe për veshjen.

Nga dhe rreth, ju mund të jetë në gjendje të tregoni telefonin tuaj poshtë rrugë, shikoni se cilat restorante janë në dispozicion afër dhe të marrë një sy brenda tyre. Nëse ju pëlqen ajo që shihni, mund të rezervoni një tryezë dhe të ktheheni.

Ka potencial të madh marketingu këtu dhe ne do të fillojmë të shohim ndikimin e saj në  muajt e ardhshëm.

3. Big Data marketing bëhet një pengesë

Një nga përfitimet e cloud hosting është se ai e bën të përballueshme për kompanitë më të vogla që të kenë kapacitetin e magazinimit dhe të përpunimit për të ndërmarrë analiza të mëdha të të dhënave. Në vitin 2018, presin që SME-të të përdorin Big Data për të zhvilluar strategji marketingu me bazë sasiore.

Ekzistojnë kaq shumë të dhëna të dobishme që mund të mblidhen, këto ditë, që rritja e bashkëpunimit mes ekipeve të marketingut dhe të dhënave do të bëhet normë. Një gjë është e sigurtë, ato kompani që përdorin Big Data do të kenë një avantazh të madh mbi ata që nuk e bëjnë.

4. Inteligjenca artificiale do të përforcojë live chat

Chat Live është bërë një mjet marketing gjithëpërfshirës gjatë viteve të fundit dhe për arsye të mirë. Nëse një klient potencial ka nevojë për përgjigje përpara se të vendosë për të blerë, mënyra më e lehtë dhe më e shpejtë për të marrë këto përgjigje është duke përdorur biseda live. Kjo ju mundëson të flisni me klientin, ndërsa ata janë ende të interesuar.

Një nga çështjet për shumë biznese të vogla është se biseda live kërkon që ju të keni në dispozicion dikush për të bërë biseda. Kjo, megjithatë, duket se ka gjasa të ndryshojë në vitin 2018 për shkak të rritjes së numrit të shërbimeve të IA chat që po krijohen. IA chat mundëson kompanitë të merren me më shumë pyetje të klientëve në të njëjtën kohë dhe të shesin më shumë produkte.

5. Ju mund të keni nevojë të tregoni tiparet e sigurisë së të dhënave tuaja

Me shkeljet e të dhënave më të profilit të lartë në vitin 2017, konsumatorët po bëhen gjithnjë e më të shqetësuar për sigurinë e të dhënave personale. Si rezultat, kompanitë që mund të garantojnë sigurinë e të dhënave mund të duken më mirë se ato që nuk munden.

Në këtë kuptim, aftësia e një kompanie për mbrojtjen e të dhënave mund të shihet si një vlerë e vlefshme e markës që marketers zgjuar do të fillojnë të bëjnë më të madhe. “Produkte të shkëlqyera, çmime të shkëlqyera, shpërndarje falas të ditëve të mëvonshme dhe privatësi të garantuar.” Sigurisht, do t’ju duhet të vendosni ato masa të forta sigurie në vendin e parë.

6. Rritja e përmbajtjes-me zë të optimizuar

Për ata që mendonin se revolucioni i vërtetë ishte duke zëvendësuar stilolapsin me tastierë, mendoni përsëri: tastiera është në rrugëdalje. Teknologjia e njohjes së zërit po merr përsipër të dyja. Tani mund të përdorësh pajisje si smartphones, kompjuterë, Amazon Echo dhe Google Home, etj., Vetëm duke folur me ta. Deri në fund të dekadës, pritet që 50% e të gjitha kërkimeve të bëhen me zë.

Ndryshimi i rëndësishëm për ekipet e marketingut këtu është se kërkimet me zë kanë tendencë të përdorin më shumë kushte afatgjata. Ne flasim më shumë fjalë sesa të shkruajmë dhe bëjmë këtë në fjali më gramatikisht të sakta. Ju mund të shkruani “dyqan këpucësh Leeds” në një kuti kërkimi Google, por do të ndiheni të vështirë duke thënë atë. Në vend të kësaj, do të thoshe, ‘më gjeni një dyqan këpucësh në Leeds’. Kjo ka të ngjarë të ketë një efekt në optimizimin e fjalëve dhe si ne shkruajmë përmbajtjen tonë të marketingut.

7. Instagram të bëhet kanali nr. 1 i mediave sociale për marketing

Me 800 milionë përdorues mujorë, popullariteti i Instagram vazhdon të rritet, sidomos me mjete të reja si Stories Instagram dhe opsionin swipe up. Është shumë përmbajtje vizuale që e bën atë ideal për marketing dhe është treguar se jep një angazhim shumë më të mirë sesa Facebook apo platforma të tjera. Me gjithë këtë duke shkuar për të, duket sikur markat e kanë marre seriozisht angazhimin në instagram gjate vitit 2018.

8. Viti i konventës

Ngjarjet e gjalla janë bërë një nga kanalet më të suksesshme të marketingut e cila është arsyeja pse mbi 60% e bizneseve po planifikojnë të rrisin numrin e ngjarjeve dhe konventave që marrin pjesë në 2018.

Ndërsa bashkimi i kompanive, klientëve dhe shtypit ka ndihmuar gjithmonë produktet dhe shërbimet e tregut, ngjarjet dhe konventat e sotme të drejtpërdrejta gjithashtu kanë një rol tjetër – ata mund të gjenerojnë një vëmendje të madhe online. Me transmetimin e drejtpërdrejtë të bisedimeve dhe lançimeve të produktit, vlogers dhe blogerët e ndikimit të ngrohtë që krijojnë shumë përmbajtje të lirë, dhe të gjithë të tjerët duke postuar përditësime në çdo kanal të mundshëm të mediave sociale, ngjarjet e gjalla janë një mundësi marketingu që nuk duhet humbur.

Siç mund ta shihni, nga perspektiva e marketingut, viti 2018 duket se është një vit shumë emocionues për bizneset. Në përgjithësi, do të shohim se marketingu përqendrohet më shumë në analizën e të dhënave dhe përdorim më të madh të marketingut dixhital, inteligjencës artificiale, kërkimit të zërit dhe medias sociale. Shpresojmë, trendet e përmendura këtu do të frymëzojnë ekipin tuaj të marketingut për të thyer terren të ri.

Nëse jeni duke kërkuar të përdorni Big Data për të ndihmuar në marketingun tuaj, shikoni sferën tonë të paketave cloud.

PËRGJIGJU