SHPËRNDAJE

Nëse ju jeni duke operuar në biznes prej një javë, një muaj, një vit apo edhe një dekadë, ju duhet të blogging. Pse? Ai Blogging ndihmon në drejtimin e trafikut në faqen tuaj, ju ofron mundësinë të zhvilloni përmbajtje të përshatshme për klientët tuaj dhe shërben si një mjet i ëmbël marketingu për të ngritur shitjet.

Kjo është arsyeja pse jeni këtu, apo jo? Ju dëshironi të mësoni se si të filloni një blog shpejt. Lexoni për gjithçka që ju duhet të dini rreth asaj se si të filloni një blog në WordPress në më pak kohë se sa duhet për të gatuar një pizza!

 

Si të filloni një blog

Jeni vetëm shtatë hapa larg nisjes së blogut tuaj të parë. Shkojme!

Hapi 1: Merrni një domain.

A do të jetë ky blog në një doamin (si webhost.al) që tashmë e keni? Apo doni të krijoni një domen për qëllimin e vetëm të blogimit? Nëse keni nevojë për një domen të ri, shikoni disa këshilla për marrjen e një emri të mirë të domain-it, drejtohuni te regjistruesi juaj i preferuar i domain-it (Webhost.al) për ta blerë atë dhe të hyni në hapin tjetër.

Hapi 2: Zgjidhni platformën tuaj të Blogging.

Çfarë platforme blogimi duhet të përdorni për biznesin tuaj? Megjithëse ka shumë opsione , WordPress (shiko këtu) është një i preferuar për pronarët e bizneseve të vogla dhe një numër i madh njerëzish të tjerë, sepse është e lehtë të krijohen, t

WordPress është një platformë e fuqishme dhe fleksibile për Blogging.
Opsione të tjera të platformave të njohura të blogging përfshijnë TypePad, Blogger, Squarespace, Wix dhe Tumblr – por ju do të doni të mbani disa kurthe të mundshme në mend nëse vendosni të shkoni me një nga këto platforma. Ne shume raste:

  • Nuk mund ta rregulloni faqen tuaj të blog duke ndryshuar kodin e sfondit.
  • Është e vështirë të lidhësh emrin e domain.
  • Jeni të kufizuar në temat dhe stilet e dizajnit që ju ofrojnë.
  • Ata u mungojnë një pasuri të mbështetjes së komunitetit në formën e forumeve dhe mësimeve ku mund të merrni udhëzime falas për “si-të”.
  • Shtimi i funksionalitetit të ecommerce mund të jetë mjaft i shtrenjtë.

Pra, ne vetëm do të supozojmë se ju jeni mjaft i zgjuar për të shkuar me WordPress dhe të shkojë drejtë së bashku tek Webhost.al

Hapi 3: Zgjidhni kompaninë tuaj të blog-hosting.

Web hosting është hapësira në internet ku vendosni skedarët e blogut tuaj. Hosting zakonisht shkon në një server të zotëruar nga një kompani web hosting dhe  hosting juaj është vetëm një pjesë e vogël e atij serveri. Nëse llogaria juaj e hostimit zbret, askush nuk mund ta shohë blogun tënd – prandaj është shumë e rëndësishme të zgjedhësh një kompani me reputacion të blog-hosting me një garanci për uptime.

Ka aq shumë kompani web hosting , të gjithë duke pretenduar të jenë më të mirë; si e zgjidhni atë që do t’i plotësojë nevojat tuaja?

Së pari, përcaktoni se çfarë janë nevojat tuaja.

  • A do të kërkojë blogu juaj hapësirë ​​ruajtjeje për imazhe dhe video?
  • A prisni një sasi të lartë të trafikut?
  • Do të keni kohë për të bërë backup tuaj dhe arna të sigurisë?
  • A prisni të përdorni më shumë se një emër domain për të përzënë njerëzit në blogun tuaj dhe / ose faqen e internetit?
  • A do të kërkosh shumë mbështetje teknike?
  • Sa mund të përballoni për të paguar për pritjen çdo muaj?

Kur zgjidhni kompaninë e duhur për të hostuar blogun tuaj, merrni parasysh kostot e regjistrimit dhe rinovimit, së bashku me çdo tarifë shtesë si blerja e kapacitetit shtesë të ruajtjes. Sigurohuni që të gjitha akuzat janë brenda buxhetit tuaj për të shmangur rrezikun e gjërave si të mos jeni në gjendje të paguani dhe të humbisni blogun tuaj përgjithmonë.

 

Hapi 4: Lidhni domain-in tuaj me blogun tuaj.

Cilado kompani hosting që ju zgjidhni të shkoni, duhet të keni një udhëzues për mënyrën e lidhjes së domenit tuaj me blogun tuaj. Nëse jo, ky është një flamur i kuq dhe mund të dëshironi të rishqyroni hostin tuaj. Lidhja e domenit tuaj në blogun tuaj nuk duhet të jetë si kryerja e operacionit të trurit. Duhet të jetë i shpejtë dhe i lehtë. Sapo të keni përfunduar këtë hap, filloni nga puna.

Hapi 5: Hartoni blogun tuaj WordPress.

Kjo është ajo që ju keni pritur – koha për të vendosur se si do të duket blogja juaj në botë. Tani kur zgjidhni temën WordPress dhe çdo shtojcë për të rritur funksionalitetin e blogut tuaj.

Nëse ju shkoni me një temë të lirë ose të paguar, sigurohuni që të zgjidhni atë që reflekton se kush jeni dhe çfarë bëni.

Hapi 6: Publikoni postin tuaj të parë.

Tani, para se të shkoni të çuditeni, kjo nuk është aq e frikshme sa tingëllon. Postimi juaj i parë mund të jetë thjesht një paragraf që njofton lindjen e blogut tuaj të ri. Ju mund ta titulloni atë, “Mirë se vini në blogun tonë të ri.” Nëse jeni pak më ambicioz, mund të krijoni një post më të gjatë me një imazh të mrekullueshëm ose dy, ndoshta diçka përgjatë vijave të “Çdo gjë që mund të prisni në këtë blog”. “Ose të zgjedhësh një terren të mesëm. Gjëja e rëndësishme është që të merrni disa përmbajtje të jetoni sa më shpejt që të jetë e mundur – gjithmonë mund ta redaktoni atë më vonë. Sigurisht, buka e ekzistencës së postës origjinale mund të duket diku, por për pjesën më të madhe gjithçka në blogun tuaj të WordPress mund të ndryshohet.

Pasi postimi juaj i parë të shkojë drejtpërdrejt, ju jeni zyrtarisht në biznesin e blogging. Urime, shoku im webpreneur! 🙂  Tani ju merrni për të kaluar në hapin e fundit, që në thelb është një proces i vazhdueshëm.

Hapi 7: Promovoni përmbajtjen tuaj, shkruani më shumë përmbajtje, dhe përsërisni.

Ju po blogoni për biznes tani! Sigurohuni që të përhapni fjalën në lidhje me atë postim të parë dhe secilën që vijon duke ndarë një lidhje me të në rrjetet tuaja të preferuara të mediave sociale. Shikoni këtë artikull për informacion rreth promovimit të blogut tuaj në rrjetet sociale dhe gjërat e tjera të mrekullueshme për të bërë me një post pasi ta publikoni.

Në këtë pikë duhet të krijoni një kalendar redaktues dhe të vendosni se sa shpesh doni të postoni. Nëse nuk keni kohë për të shkruar sa më shumë që dëshironi, merrni në konsideratë punësimin e një ghostwriter, vendosjen e një thirrje për kafshë për shkrimtarë të ftuar, ose edhe punësimin e një menaxher përmbajtjeje për të shkruar materialin tuaj dhe për ta postuar atë për ju.

Sapo të zhvilloni një arkiv të shëndetshëm, përdorni atë për të vazhduar të rriteni biznesin tuaj. Ju mund të filloni stërvitjen në artin e SEO, mësoni se si të përdorni përmbajtjen tuaj të blogut për të përzënë më shumë trafik në faqen tuaj për të rritur shitjet dhe dërgoni përmbajtjen tuaj në media për të vendosur veten si një ekspert në fushën tuaj. Mundësitë tani që jeni në trenin blogging-për-biznes janë me të vërtetë të pafundme!

PËRGJIGJU