SHPËRNDAJE

Planifikimi i faqes suaj të internetit është pak a shumë si planifikimi i pushimeve tuaja. Nëse filloni të nxitoni , hoteli juaj mund të jetë i keq, mjedisi pa ndonjë gjë për të bërë, dhe mund të paguani shumë më tepër për të. Në këtë post, do të shpjegojmë procesin e planifikimit të një website nga e para duke e bërë këtë proces të qartë dhe duke theksuar ngjashmëritë me planifikimin e një festë.

Faqja juaj e internetit është si festa juaj

Të gjithë jemi duke menduar për pushimet tona të verës, apo jo? Fëmijët tanë kanë muajin e tyre të fundit në shkollë, dhe zyra po lëkundet me destinacionet e pushimeve. Në mendjen tonë, ne tashmë po mendojmë për atë ditë me diell në plazh këtë verë. Ështe e habitshme se sa ngjashmëri ekzistojnë midis planifikimit të pushimeve tuaja dhe planifikimit të faqes tuaj. Mendoni për këtë:

  • Pse jeni duke shkuar në një festë / pse po krijoni një faqe interneti?
  • Cili është destinacioni juaj / cili është qëllimi kryesor i faqes suaj të internetit?
  • Ku doni të shkoni për ndonjë gjë / çfarë doni të vizitoni vizitorin tuaj?
  • A do të përdorni një agjenci udhëtimi / a do ta ndërtoni vetë sitin?
  • Cili është buxheti juaj?

Mund të vazhdojmë të nxjerrim më shumë ngjashmëri, por le të përqendrohemi në këto pesë në këtë artikull!

Çfarë do të nisim për të bërë?

Ju mund të caktoni afatet kohore që ju dëshironi, nëse qëllimi i faqes suaj të internetit nuk është i qartë, ju gjithashtu mund të mos krijoni një faqe interneti. Është sikur të planifikosh një udhëtim pa menduar për atë lloj udhëtimi që dëshiron të bësh. Shpenzimet për dy javë në një plazh janë krejtësisht të ndryshme nga ecja nga malet në majë.

Ka disa gjëra për t’u marrë parasysh përpara se të ndërtoni faqen tuaj:

A është web faqja juaj e përcaktuar në mënyrë strikte si broshurë / material reference?
Dëshiron që njerëzit të lidhen me ju?
A është faqja juaj e internetit një vend për të shitur gjëra menjëherë (faqja e eCommerce)?
Natyrisht, mund të ketë edhe kombinime të të trejave.

Broshurë Online

Nëse faqja juaj e internetit është vetëm një broshurë, mos u shqetësoni që të optimizoni faqen e internetit, nëse unë mund të jem aq i hapur. Nëse keni vetëm një faqe interneti, kështu që ju mund t’i referoheni njerëzve në të për më shumë informacion, merrni faqen e internetit më të lirë që mund të gjeni, sigurohuni që të vendosni një logo dhe një tekst mbi të.

Ji ne kontakt

Nëse dëshironi që njerëzit të lidhen me ju ose të abonoheni në website-in tuaj, SEO bëhet i rëndësishëm. Ju mund të dëshironi të përqëndroheni në SEO lokale ose të bëni disa kërkime të duhura për të siguruar që të keni të drejtën, informacion të optimizuar për vizitorin tuaj. Bëni sa më lehtë që një vizitor të të kontaktojë. Për shembull, tregoni numrin tuaj të telefonit në të gjitha vendet e duhura ose shtoni forma ose lidhje emailesh në vende ku mendoni se i keni bindur ata që t’ju dërgojnë një email.

Faqet e e-Commerce

Një faqe eCommerce ka nevojë për një qasje të ndryshme. Sigurohuni që të mendoni për një strukturë të duhur të kategorisë dhe të filloni optimizimin e faqeve të uljes për audiencat e paracaktuara të synuara. Mendoni për përmbajtjen e madhe hyrëse për faqet e kategorisë tuaj dhe vendosni thirrjen tuaj për veprim në çdo faqe. Optimizoni faqen tuaj për të treguar të gjitha “aisles” të pazareve të faqes suaj.

Natyrisht, mund të dalësh me më shumë ndryshime, si faqet e internetit që kryesisht ofrojnë informacione ose faqe interneti që kanë një model biznesi të bazuar në të ardhurat nga reklamat. Është shumë e rëndësishme të mendosh se çfarë lloji website është ose do të jetë. Mbani në mend këtë qëllim gjatë gjithë procesit të krijimit ose përmirësimit të faqes tuaj.

Ku po shkojmë?

Kjo është më e ashpër se sa mund të mendoni. Një pronar i faqes mund të ketë një ide tjetër për qëllimin kryesor të një faqeje interneti. Qëllimi i faqes suaj të internetit varet nga ajo që doni të dilni nga faqja juaj e internetit. Është shumë më pak për atë që mund të bëjë faqja juaj për vizitorin tuaj. Tingëllon manipuluese apo jo? Ndoshta është.

Where are we going? Road signs

Nëse planifikoni një udhëtim, destinacioni juaj është padyshim shumë i rëndësishëm. Ju mund të kombinoni shëtitje dhe kohë të lirë. Por në qoftë se qëllimi juaj është thjesht të pini një gotë Martini në plazh, ju nuk dëshironi të përfundoni në Nordkapp. Për faqen tuaj, kjo është shumë e ngjashme. Një faqe interneti që ka për qëllim të krijojë kontakt me klientët e rinj ka një pamje dhe ndjenjë të ndryshme nga një faqe interneti që ka për qëllim të mbështesë klientët ekzistues, për shembull. Thelbi i faqes tënde do të jetë ndryshe. Gjetja e elementit kryesor, thelbësor që faqja e juaj sillet online mund të jetë e vështirë. Si mund të jetë për të zgjedhur një destinacion për pushimet tuaja.

Hidhni një sy në faqen e internetit të tregtarit tuaj lokal të makinave. Ai mund të shesë herë pas here një makinë të përdorur, por shanset janë që shumica e biznesit të tij ka të bëjë me riparimet dhe shërbimin dhe jo shitjet vetvetiu. Sidomos në qoftë se ai nuk është duke shitur një markë të veçantë makine.Gjithesesi, faqja e tij e internetit, ndoshta ka makinat më të reja të përdorura të listuara në mes të faqes kryesore.

Pyesni veten se “çfarë është biznesi im kryesor” dhe sigurohuni që ai biznes, ose përmbajtja e duhur për të, është thelbi i faqes suaj të internetit. ‘Destinacioni’ i faqes suaj të internetit nuk duhet t’ju ndalojë të planifikoni udhëtime ditore në vende të tjera, nga rruga.

A do të planifikoni udhëtime ditore?

Ku dëshiron të shkosh ndonjë gjë? Në faqen tuaj, duhet të ketë një strukturë të duhur të lidhjes së brendshme për të gjitha sendet e tjera të mira që dëshironi të paraqisni vizitorin tuaj. Shpesh i referohemi kësaj si vendosja e përmbajtjes së gurthemelit.  Optimizimi i faqes suaj të internetit nuk ka të bëjë vetëm me shkrimin e një faqeje kryesore në lidhje me temën tuaj kryesore, por ka të bëjë me optimizimin e të gjitha faqeve në lidhje me atë. Nëse jeni duke shitur udhëtime në Paris, krijoni vetëm një faqe për Parisin si një e tërë dhe mos e presni. Përveç kësaj, ju gjithashtu doni një faqe në lidhje me Notre Dame, Tour Eiffel, dhe Sacré-Cœur, thjesht sa për shembull. Këto mund të jenë faqet tuaja të gurthemelit.

Planifikoni udhëtimet tuaja në këto faqe duke shtuar linke në faqet e duhura të faqes suaj të internetit. Duke i lidhur këto faqe nga faqet e lidhura, përmbajtja e gurthemelit tuaj bëhet e lehtë për t’u gjetur si për Google dhe për vizitorin tuaj. Pasi që nuk doni të merrni të njëjtën ditë udhëtim çdo ditë, mos mbani lidhjen me përmbajtjen e njëjtë të gurthemelit nga çdo faqe. Në vend të kësaj, vendosni se cila përmbajtje është e vlefshme për atë faqe specifike. Një shembull: nuk do të kishte kuptim të shtoni një link me WebHost me SEO për WordPress këtu.

Çfarë agjencie udhëtimi duhet të përdorni?

Pse doni të provoni të tërhiqni vetë udhëtimin? Biznesi juaj kryesor ndoshta nuk po ndërton faqet e internetit ose shkruan përmbajtje. Është i përshtatshëm për të përdorur një partner web që e di se cilat shtojca duhet të përdorin ose si të zgjedh imazhet tuaja për shpejtësi ose celular. Kjo thjesht do të thotë që ju nuk duhet të shqetësoheni për ndonjë nga këto, siç është rasti kur përdorni një agjenci udhëtimi. Të gjithë do të kujdesen.

Zgjedhja e agjencisë së drejtë të udhëtimit ose web design company / web developer mund të jetë e vështirë. Në çdo cep të rrugës ekzistojnë agjenci të dizajnimit të websiteve. Ne shpesh pyesin cilat kompani ne rekomandojmë për zbatimin e kërkesave  tona. Kështu që ne krijuam një listë të partnerëve implementues. Ne e dimë se këto kompani, e kanë parë punën e tyre dhe e dinë dhe e pëlqejnë qasjen e tyre.  Zgjidh agjencinë e udhëtimit që është më e mira për udhëtimin tuaj.

Dhe çfarë buxheti duhet të rezervoni?

Ashtu si me festën tuaj, një faqe interneti e re, ose duke shtuar përmirësime në faqen tuaj, do t’ju kushtojë para. Nuk ka asnjë standard për këtë, por më lejoni t’ju siguroj se një zhvillues i mirë vjen me një çmim të caktuar. A mendoni se mund të merrni një faqe interneti të re për $ 699? Nuk mundesh. Nëse agjencia juaj e web design ose web developer ngarkon $ 699 për një faqe interneti, filloni të vraponi dhe të mos shikoni kurrë mbrapa. Është sikur prenotoni një udhëtim, duke arritur në destinacionin tuaj vetëm për të gjetur se udhëtimi nuk përfshiu akomodimin. Ku fillimisht u duk të përfshinte atë. Pagesa prej $ 699 për një faqe interneti është një fillim, por zhvilluesi i juaj do të marrë pagesën nga ju për çdo email që dërgoni dhe çdo kërkesë që ju përmendni. Blej të lirë dhe të mbeturinave paratë tuaja.

Siç u përmend, nuk ka rregull të artë për buxhetin tuaj. Vetëm mbani në mend se njerëzit blejnë online po aq sa dhe offline. Dyqani juaj duhet të jetë tërheqës dhe dera juaj duhet të jetë e hapur gjatë gjithë kohës. Dhe po, kjo do t’ju kushtojë para, varësisht nga projekti që keni në mendje. Duke ndërtuar dhe shitur disa pjesë të faqeve , mund t’ju themi me 100% siguri se do të flisni me web designer ose zhvilluesin tuaj shumë pasi faqja juaj e internetit do duhet  të punojë në çdo kohë. Kjo do të ndihmojë nëse ju punësoni një kompani të besueshme dhe miqësore ndaj klientit. Një kompani që nuk bën vetëm atë që ju thoni, por ndan njohuritë dhe ju ndihmon për të ngritur praninë tuaj në internet në një nivel më të lartë. Mos kini frikë të paguani për këtë.

Pushime të bukura!

Sigurisht, ka më shumë për të planifikuar pushimet tuaja. Dhe më shumë për të planifikuar faqen tuaj te internetit. Siç do ta kuptoni deri tani, ka shumë për t’u marrë në konsideratë. Por, ndërsa pushimi juaj ka për qëllim të çlodhur pasi ka punuar shumë për të gjitha këto javë, kështu është një faqe interneti e planifikuar siç duhet. Ju nuk e ndërtojmë një shtëpi pa menduar fillimisht për themelin, e drejtë. Sigurohuni që i keni përgjigjur pyetjeve të mësipërme më parë dhe pastaj filloni të hartoni atë faqe interneti. Do të jetë një udhëtim më i mirë në këtë mënyrë!

Filloni të planifikoni pushimet tuaja tani me WebHost!

 

PËRGJIGJU