Nëse jeni tashmë të përfshirë në botën e marketingut dixhital, ose jeni duke kërkuar të përfshiheni këtë vit që vjen, duhet të keni parasysh se peizazhi është kaq i gjithanshëm dhe vazhdimisht ndryshon, sa është e domosdoshme që gjithnjë të jeni të updatuar me trendet e reja. Jo vetëm që është praktikë e mirë në të drejtën e saj, por do t’ju lejojë të përfitoni nga klientët dhe bizneset në të cilat jeni përfshirë.
Duke ardhur në 2018, ne jemi duke u fokusuar në UX(user experience) në një nivel krejt të ri në sferën e marketingut dixhital, duke u fokusuar në përvojën e klientit, funksionalitetin, mikro-momentet, reklamat në shënjestër të lartë. Shumica e këtyre inovacioneve janë duke u rafinuar vazhdimisht përmes përdorimit të IA (inteligjences artificiale).
Këtu janë disa nga trendet më të rëndësishme dhe emocionuese që dixhital marketers duhet të jenë të updatuar dhe të mendojnë se si mund ti përfshijnë në strategjitë e tyre. Këto do të jenë bazë e asaj që e mban sferën dixhitale duke ecur përpara në 2018 dhe më gjerë.
1. IA- Inteligjenca Artificiale
Megjithëse mund tju ngjallë imazhe të djalit robot nga filmi i vitit 1980, fusha e inteligjencës artificiale është mjaft e gjerë, madje edhe në kontekstin e vetë marketingut dixhital. Në kontekstin e marketingut dixhital, shumë nga ajo që IA po bën është meta-analiza e grupeve të të dhënave me spektër të gjerë dhe pastaj përdorimi i këtyre të dhënave për të marrë vendimet e veta.
Ndërsa teknologjia është ende në fillimet e saj, tashmë po shohim disa shembuj mjaft të mëdhenj të kësaj në botën e përditshme. Për shembull, veturat që vetë drejtohen tashmë janë duke u shitur. Dhe të dy Amazon dhe Netflix tashmë kanë ndërtuar në IA karakteristika që ndihmojnë me rekomandimet dhe transaksionet. Ne do të vazhdojmë ta shohim atë duke u përdorur në një sërë aplikacionesh të marketingut që vijnë dhe vijnë, duke përfshirë krijimin e përmbajtjes, njohjen e zërit dhe fytyrës, chatbots, asistentët dixhitalë dhe strategjitë e marketingut në shënjestër.
IA do të bëhet normë në kuptimin e strategjisë së marketingut për shkak të aftësisë gjithnjë e më të saktë për të analizuar sjelljen e konsumatorit dhe të ushqehet në një eksperiencë blerje më të mirë interaktive dhe më të personalizuar.
2. Asistentë personalë dixhital
Ju keni ndoshta keni dëgjuar për Alexa dhe Asistenti i Google deri tani, asistentë të drejtuar nga IA të dizajnuara për të qëndruar të lidhur, në një nivel personal, për njerëzit në çdo pikë në jetën e tyre të përditshme. Ky treg parashikohet të dyfishojë vitin e ardhshëm dhe të arrijë 1.6 miliardë përdorues deri në vitin 2020. Pajisjet e bëra nga kompani të ndryshme janë madje në gjendje të kontaktojnë njëri-tjetrin për informacion – po, ata po bashkëpunojnë në të vërtetë.
Përdoruesit e përditshëm të këtyre pajisjeve do të jenë në gjendje të shikojnë IA të zhvillohen në lojë në një nivel personal ose biznesi. Kjo teknologji do të vazhdojë të përmirësohet në një numër nivelesh, duke përfshirë njohjen e zërit (Alexa njeh 10 zëra) dhe shërbime më të personalizuara, shumë prej të cilave bazohen në analizën e të dhënave të sjelljes së konsumatorit.
Ata gjithashtu janë duke u integruar me produktivitet dhe programe biznesi të ndryshme dhe softuer me qëllim që të na ndihmojë të jemi më produktiv.
3.Media sociale do të ndryshojnë funksionin
Nuk ka aq shumë një risi të medias sociale që duhet të dini për sa i përket një platforme aktuale, por është më se e gjithë spektri se si po përdorim mediat sociale do të shohim një ndryshim të madh. Mediat sociale nuk janë duke u përdorur për qëllimin e tyre origjinal, të paktën jo si dikur, e cila ishte për të bashkëvepruar me kolegët. Është gjithashtu një përgjigje ndaj faktit se përdoruesit dëshirojnë më shumë kontroll mbi atë që shohin dhe kërkojnë më shumë mënyra të përqendruara nga përdoruesit, mënyrat më pak të fokusuara për t’u argëtuar dhe bashkëveprimi me kolegët.
Më shumë njerëz po shpenzojnë më shumë kohë në platformat sociale, por mënyra se si po i përdorim ato po zhvendoset. Për shembull, ne po shohim më shumë video dhe media të tjera se sa t’i përdorim ato posaçërisht për arsye “sociale”. Përdoruesit po kërkojnë më shumë drejt argëtimit dhe teknologjisë së re si realiteti virtual dhe po kërkojnë mënyra për ta bërë këtë veç e veç nga socializimi i tyre. Krerët e mediave sociale janë duke ndarë këto dy fusha, dhe Facebook gjithashtu po paraqet një opsion të ri të lajmeve (“Explore”) që ndan informacionin shoqëror dhe reklamat.
Përveç kësaj, bloget personale dhe faqet e internetit janë duke u bërë më pak të njohura si një mjet për të bashkëvepruar në internet, dhe më pak njerëz janë duke përdorur mesazheve të menjëhershme. Kjo do të thotë që marketers dixhitale duhet të mbajnë një sy mbi mënyrat që platformat e mediave sociale zgjedhin për të inkorporuar strategji eksplicite të reklamimit, si dhe për të kuptuar mënyra të reja për të mbledhur informacionin e klientit në mënyrë implicite për të drejtuar strategjinë e tyre.
4. Teknologjia Blockchain
Blockchain është një temë e nxehtë këto ditë, dhe është një që nuk është gati të largohet. Ajo i referohet një leger dixhital të decentralizuar që është baza për aplikime anonime dhe shumë të sigurta. Është gjithashtu e parregulluar, gjë që nuk është një ide e madhe për t’u zhytur tani në një nivel biznesi, por të kuptuarit e mundësive të mundshme të biznesit këtu është e rëndësishme pasi zhvillohet.
Në një kontekst biznesi, ky lloj i teknologjisë mund të shërbejë si një mënyrë jashtëzakonisht efektive për parandalimin e mashtrimit dhe sigurimin e sigurisë me transaksionet e konsumatorëve në pothuajse çdo industri. Në këtë, mund të përdoret për ndërtimin e markës dhe programet e besnikërisë së konsumatorëve, për shembull, veçanërisht në B2B kur transaksionet e shpeshta dhe të mëdha mund të jenë normë.
5. Chatbots
Duke qënë se IA ka avancuar, chatbots do të bëhet më në gjendje të ketë biseda “reale”, duke duke përmirësuar potencialisht peizazhin për UX (user experinece) në një mënyrë të madhe për marketierët dixhital. Ata do të vazhdojnë të zhvillohen në mjete më praktike dhe të gjithanshme për bizneset dhe konsumatorët. Viti i ardhshëm është një premtues në lidhje me integrimin e chatbots në shumë industri dhe platforma dhe deri në vitin 2020 ata do të jenë më shumë gjasa të jenë një pjesë normale e përvojës mesatare të përdoruesit.
Një mënyrë që chatbots po bëjnë një lançim këto ditë është nëpërmjet chatbots të fokusuar në markë në platformat sociale të mesazheve. Facebook aktualisht është i zënë ndërsa po krijojnë një bot të krijuar posaçërisht për bizneset që të integrohen në shërbimin e tyre të mesazheve. Profesionistët e marketingut duhet të qëndrojnë në krye të këtij trendi të ardhshëm dhe ta përdorin atë në avantazhin e tyre nëse ata tashmë janë shumë të varur nga mesazhet Facebook dhe Facebook për aktivitetet e marketingut.
6. Voice Search (Kërkimi me zë)
Ata që mendojnë të shkojnë në një specialitet që fokusohen në SEO duhet të kenë të paktën një kuptim bazë se si kërkimi i zërit dhe njohja e fjalës mund të formësojnë ndërtimin e markës së tyre. Një studim tregon për faktin se mbi 40% e adoleshentëve dhe të rriturve po përdorin përditësisht kërkimin e zërit dhe ky numër po rritet.
Çfarë do të thotë kjo për marketers dixhitale? Aftësia e marketer për të optimizuar strategjinë e tyre për të akomoduar kërkimin e zërit për suksesin e SEO është gati të bëhet një marrëveshje edhe më e madhe.
7. Influencer Marketing
Ndikimi i marketingut është koncepti i përdorimit të njerëzve “me ndikim” në mënyrë eksplicite dhe madje edhe implicite të produkteve dhe shërbimeve të tregut, dhe ka parë sukses të madh në mënyrë specifike në kanalet e mediave sociale. Kjo do të vazhdojë të rritet dhe të evoluojë në 2018 si në B2B ashtu edhe në B2C. Deri tani është përdorur kryesisht në dritën e fushatave specifike, por ka të ngjarë të rritet në një strategji të vazhdueshme dhe jo në diçka që përqendrohet, për shembull, në një produkt të vetëm.
Tregtarët, sidomos ato në vitet mijëvjeçare dhe Zvicra Z demografike, do të duan të marrin në konsideratë ndërtimin e marrëdhënieve me ndikuesit, si në mikro dhe në nivel makro. Kjo mund të ndodhë lehtë nëpër kanalet e mediave sociale, për shembull, gjetjen e yjeve të ardhshëm youtube.
Arsyeja pse kjo është kaq efektive është se ka një audiencë të integruar, që do të thotë që ju keni mundësinë për të ndërtuar lehtë drejtime.
8. Marketingu Mikro-moment
Ky lloj i marketingut është shumë i fokusuar në konsumatorë dhe bazohet në faktin se konsumatorët kanë aq shumë zgjedhje dhe fuqi në sjelljen e tyre dhe blerjen e këtyre ditëve. Në thelb, nuk është më për reklama që arrijnë konsumatorët ashtu siç janë konsumatorët që bëjnë kërkime sipas termave të tyre.
Ata po përdorin celularin pothuajse ekskluzivisht për një shumë të hulumtimeve të tyre dhe ata janë në gjendje të bëjnë kërkime në prekjen e një butoni — kështu që në thelb, ata nuk kanë nevojë për reklama. Shqyrtimi me Google e thyen këtë në tre mënyra kryesore pikat: konsumatorët janë “të këshilluar mirë”, “këtu” dhe “tani”.
Sfida për tregtarët është të jetë në gjendje që në thelb të jetë në gjendje për të “kapur” blerësit e tyre të synuar në dritaren e vogël të këtij momenti. Bizneset duhet të kuptojnë se si ta mbajnë veten të dukshëm dhe të angazhuar bazuar në këtë lloj të ri të sjelljes së konsumatorit nëpërmjet, për shembull, ofertave me një prekje (mobile-friendly) dhe duke siguruar që ata ende mund të mbajnë të vetat në renditjen e kërkimit (kundrejt Amazon). Përmbajtja e personalizuar (nëpërmjet IA) është një mënyrë që bizneset mund të jenë në gjendje të konkurrojnë
Të gjithë marketers dixhitale duhet të qëndrojnë në krye të trendeve të listuara më lart për të siguruar që strategjia e tyre e marketingut është duke qëndruar konkurrues. Tregtarët do të duhet të kenë një vizion dhe qëllime të qarta dhe të mbajnë një strategji afatgjatë disi fleksibile për të përfshirë disa nga këto tendenca. Ata gjithmonë duhet të mendojnë, të mësojnë dhe testojnë në mënyrë që të përshtaten me teknologjinë e re pasi bëhet gjithnjë e më e përballueshme dhe më e arritshme.
Nëse po kërkoni të merrni më shumë trajnim dhe të keni interes në disa prej këtyre fushave që vijnë dhe nuk vijnë, nuk është tepër vonë për të filluar mësimin.