Motorët e kërkimit tani janë kaq të sofistikuar sa që ndryshimet në mënyrën se si renditen faqet e internetit ndodhin gjatë gjithë kohës. Algoritmi i Google, për shembull, tani përdor machine learning për të mësuar vetë se si të përmirësojë cilësinë e rezultateve që shfaq. Këto përditësime konstante nënkuptojnë që webmasters vazhdimisht kanë nevojë të bëjnë ndryshime në strategjitë e tyre të SEO, në mënyrë që të mbajnë pozitat e tyre në kryerjen e tyre. Këtu do të shohim tre teknika specifike SEO që tani duhet të shmangen.
1. Prioritizimi i motorëve të kërkimit mbi klientët
Kur shkruheshin tituj të faqeve dhe përshkrimet meta, një teknikë e mirëpërdorur duhej të përfshinte sa më shumë fjalë kyçe me shpresën se kjo do të ndihmonte rankimin e faqeve për të gjithë . Kjo, në të kaluarën, u konsiderua SEO e mirë. Si rezultat, shpesh keni marrë tituj që ishin thjesht lista e fjalë kyçe, për shembull, ‘T-Shirts të lirë’. T-Shirts për meshkuj, T-Shirts për femra, T-Shirts për fëmijë ‘.
Në shembullin e mësipërm, fjalia e qartë është ‘T-shirts e lirë’. Kjo është ajo që duhet të shkojë në titull dhe në përshkrimin meta. Të tjerët, megjithatë, nuk kanë nevojë të përfshihen. Përderisa ato përmenden diku tjetër në faqen tuaj, ndoshta si nëntituj, algoritmi i motorëve të kërkimit është mjaft i zgjuar për të ditur se ata janë atje dhe do të rankojnë faqen për ta nëse janë të rëndësishme për kërkimin e një përdoruesi.
Çfarë duhet të jetë po aq e rëndësishme për të renditur është marrja e një klikimi. Për fat të keq, tituj si ‘T-Shirts e lirë. T-Shirts për meshkuj, T-Shirts për femra, T-Shirts për fëmijë ‘nuk janë shumë tërheqës. Në fakt, ata mund të vijnë si spammy dhe të vënë konsumatorët potencial jashtë. Çfarë është edhe më keq, është se nëse faqja juaj renditet e lartë por ende merr disa klikime, motorët e kërkimit do të kuptojnë se nuk është popullor me përdoruesit e tyre dhe e zvogëlojnë renditjen.
Në vend që të prioritizojnë fjalë kyçe të shumëfishta, pra, teknika më efektive është që të fokusohemi tek klienti. Kjo do të thotë të shkruash titullin dhe përshkrimin meta në një mënyrë që angazhon lexuesin dhe i bën ata të duan të klikojnë mbi të. Pra, në vend të ‘T-Shirts e lirë. T-Shirts ‘, një zgjidhje më efektive do të ishte diçka si’ Zgjedhja më e Madhe për T-Shirts të Lira për meshkuj, femra dhe fëmijë ‘, ose nëse dëshironi diçka pak më të lartë , ‘Çmimet të mira në Koleksionet më të fundit të T-Shirt në dyqanet tona për meshuj, femra dhe fëmijë.’
2. Krijimi i faqeve të ndara për fjalë kyçe të ndryshme
Kjo është teknikë për SEO shumë e përdorur shumë SEO që mund të shihet ende në shumë faqet e internetit dhe në të kaluarën, ka qenë shumë efektive. Në thelb, ideja është që të merrni të gjitha variantet e fjalëve që dëshironi të renditni dhe të krijoni një faqe të veçantë për secilin, për shembull, një faqe mund të ketë një faqe “T-shirts të lira për meshkuj” dhe një ” T-shirts ‘.
Për fat të keq, ka tre çështje me këtë teknikë e cila redukton efektivitetin e saj.
Së pari, përkundër dallimit në titull, përmbajtja e këtyre faqeve tenton të jetë pak a shumë identike, gjë që e vë faqen në rrezik të penalizimit për botimin e përmbajtjeve të kopjuara. Faqet mund të zhduken nga renditjet.
Edhe nëse nuk penalizoheni, ngjashmëria në përmbajtje nënkupton që një motor kërkimi mund ta ketë të vështirë të vendosë se cila nga faqet, nëse ka, është e drejta për t’u shfaqur në rezultatet e saj. Kjo mund të çojë që asnjë faqe të mos renditet fare, pasi vlera e rankimit në faqe ndahet në të gjitha faqet e ndryshme.
Çështja përfundimtare është se përmirësimet në algoritmet e motorëve kërkimor nënkuptojnë se ata nuk mbështeten më shumë në përputhjen e fjalëve. Sot, Google dhe Bing janë në gjendje të shpëtojnë në përmbajtjen aktuale dhe të kuptojnë temën për të cilën po shkruhet. Faqet të cilat përqendrohen në fjalë kyçe dhe jo në përmbajtjen aktuale nuk renditen më. Për shembull, për të renditur temën “bluza”, është më mirë të kemi një faqe të vetme që ka të gjitha fjalët kyçe dhe tema të ngjashme (burra, gra, fëmijë, dizajn, ngjyra, madhësi, pëlhura, rehat, veshin, tërheqës, emri i markës, çmimi, etj) diku në faqe. Në këtë mënyrë, i gjithë përmbajtja e faqes do të duket më e rëndësishme.
3. Krijimi i faqeve të veçanta për shërbime të ndryshme biznesi
Një tjetër teknikë e përdorur mirë që nuk sjell më shumë përfitime SEO është praktika e krijimit të faqeve të veçanta për secilën prej produkteve ose shërbimeve tuaja. Për shembull, kur një kompani ndërtimi krijon një faqe të konvertimeve të papafingo, një vend konservatorësh dhe një faqe për zgjidhje të mbulimit.
Arsyeja që kjo teknikë u bë e njohur në radhë të parë ishte besimi se një vend i vetëm shërbimi mund të optimizohej më mirë për tregun e tij të synuar dhe kështu të rankohet më i lartë për atë shërbim. Një nga elementët kryesorë në këtë teknikë ishte krijimi i një emri domain ndeshjeje fjalësh, për shembull, ‘domainsolutions.com.al’.
Megjithatë, ka një numër problemesh me këtë metodologji. Së pari, fushat e përputhjes së fjalëve nuk kanë më fuqinë e renditjes që dikur kishin. Ndryshe nga emrat e markave të themeluara, ata kanë një lidhje me cheapness dhe cilësi të ulët dhe kështu të merrni shumë pak backlinks për t’i ndihmuar ata radhë mirë. Edhe kur ata rendisin, emri mund të jetë një pengesë që ndalon njerëzit të klikojnë.
Përveç kësaj, vendosja e të gjitha produkteve ose shërbimeve në një faqe interneti të vetme ju jep një shans më të mirë për të përmirësuar autoritetin e domain. Nëse kompania jonë e ndërtimit të shembulleve kishte një faqe interneti të vetme, një lidhje prapa në një faqe do të rriste autoritetin e përgjithshëm të domenit dhe në këtë mënyrë do të ndihmonte të gjitha faqet e tij të rankohen më mirë. Kjo përfitim reciprok nuk mund të bëhet nëse secili prej shërbimeve tuaja është në një faqe interneti të veçantë.
Siç mund ta shikoni, këto një herë teknikat e njohura të SEO tani po bëhen të vjetëruara. Ajo që ka dobësuar dobinë e tyre është zhvillimi i teknologjisë së motorëve të kërkimit dhe ndryshimet në sjelljen e kërkuesve. Makinat e kërkimit marrin shumë më tepër në konsideratë sesa fjalë kyçe kur renditen në një faqe interneti dhe kërkuesit kërkojnë tituj të dobishëm si dhe emrat e domeneve që tregojnë një markë me cilësi të lartë.