SHPËRNDAJE

URL juaj është një nga aspektet më themelore të SEO-s tuaj. Megjithatë, është një detyrë e tillë e vogël që mund të neglizhohet lehtësisht. Shanset janë që ju të klikoni në një faqe interneti ku URL duket si spam, por kjo ishte vetëm një faqe e rregullt. Ose, ndoshta nuk keni marrë kohë për të optimizuar URL-të tuaj dhe po jepni të njëjtën vibe. URL-ja juaj është një nga gjërat e para që vizitorët e faqes do të shohin. Edhe pse është delikate, do të shkojë shumë për të bërë një përshtypje të mirë të parë. Më poshtë po shqyrtojmë pesë arsye që do të dëshironit të shkurtoni dhe të optimizoni strukturën e URL-së tuaj dhe t’ju tregojnë se si ta bëni këtë.

 

Para se të flasim për të, është e rëndësishme të theksohet se nuk do të flasim për përdorimin e shkurtuesve të URL-ve. Këto mjete ju ndihmojnë të gjeneroni një URL të shkurtër dhe të klikueshme që mund të përdoret për ndjekjen dhe monitorimin e metrikës tjetër. Në vend të kësaj, ne do të përqendrohemi në përfitimet e pastrimit dhe shkurtimit të strukturës së URL-ve tuaj ekzistues, si dhe të përfitimeve që faqja juaj do të marrë kur bëni vetëm këtë.

1. Përmirësimi i renditjes së motorëve të kërkimit

Struktura e URL-së tuaj do të ndikojë renditjen e faqes tënde. Nuk është një sinjal i drejtpërdrejtë, por ka cilësi të rëndësishme, të cilat mund të përfundojnë duke ndikuar në renditjen tuaj. Për shembull, duke përfshirë fjalen tuaj në URL-në tuaj, ju jepni Google dhe lexuesit tuaj një ide më të mirë për atë se cila është faqja juaj. Ju nuk dëshironi të çmendeni dhe të mbushni URL-të tuaja të gjitha llojet e fjalë kyçe. Por, duke përdorur fjalen tuaj të synuar do të jap motorët e kërkimit dhe përdoruesve tuaj në temën e faqes tuaj. Shanset janë të larta që shumica e faqeve të renditura në krye të Google do të kenë fjalën brenda URL-së. Për shembull, shikoni rezultatet e kërkimit për termin “marketing affiliate”. Çdo postim i vetëm i rangut të lartë ka fjalën “marketing affiliate” brenda URL-së:

google search results for affiliate marketing showing URL

2. Besimi i Madh i Përdoruesit

Ashtu siç e kemi përmendur në hyrje, faqet që kanë URL të gjata të mbushura me karaktere të çuditshme duken vetëm spam. Me një URL të pastër, faqja juaj duket shumë më autoritative dhe e besueshme. Mundohuni të keni të gjitha URL-të e faqes suaj të kalojnë testin e lexueshmërisë. Lexoni URL-në tuaj me zë të lartë. A tingëllon konfuze, ose në përgjithësi mund të mendosh se cila do të jetë faqja? Kjo gjithashtu përfshin minimizimin e përdorimit të çdo nën-domain dhe nën-folder. Sa në e pastër të lexojë URL-ja juaj lexon, aq më shumë ka gjasa që përdoruesit tuaj të besojnë në faqen tënde të internetit.

3. Mundëson rritjen më të lehtë të siteve

Ndërsa zgjeron faqen tënde, ndoshta do të keni kategori të shumta, faqe dhe seksione të faqes suaj të internetit. Duke shkurtuar dhe thjeshtuar strukturën e URL-ve, ju do të bëni lundrimin dhe zgjerimin e sitit tuaj shumë më të thjeshtë. Nëse keni URL të gjatë dhe konfuze, do të jetë më e vështirë për botët e motorëve të kërkimit për të zvarritur faqen tuaj dhe ju do të keni vështirësi më të mëdha për të krijuar një eksperiencë logjike dhe intrusive të faqes. Me kategori të shkurtra dhe të thjeshta dhe URL që zgjerojnë faqen tuaj, do të jetë e lehtë.

4. URL-të më të shkurtra bëjn ndarjen më të lehtë

Me një URL më të shkurtër, ju jeni duke e bërë më të lehtë për lexuesit tuaj për të ndarë përmbajtjen tuaj. Mendoni për këtë, nëse keni një URL të gjatë dhe konfuze, kjo jo vetëm që do të duket e çuditshme kur të ndahet në Facebook, Pinterest ose në një email por do të jetë më pak i paharrueshëm. Cilat janë më shumë të ngjarë të ndani? http://example.com/webhost ose http://example.com/all-the-webhost/package-shoes/pageone.jghfp=p6 . Me shumë gjasa që do të shkosh me të parën çdo herë.

5. Përputhni përmbajtjen tuaj me pritjet e përdoruesit

Një aspekt tjetër i shkurtimit dhe optimizimit të URL-ve tuaj ka të bëjë me pritjet e përdoruesve. Ju dëshironi që URL-të tuaj të japin informacion për atë se cila është faqja juaj. Në mënyrë tipike, do të duash të përputhesh me titullin tënd të faqes dhe strukturën tënde të URL-së. Ata nuk duhet të jenë një ndeshje e përsosur, por ju do të dëshironi që lexuesi juaj të vijë në një përfundim logjik në lidhje me temën e faqes. Për shembull, nëse keni një post të titulluar “Si të instaloj dhe ndërtoj një faqe në WordPress“, URL juaj mund të jetë webhostblog.al/si-te-instaloj-dhe-te-ndertoj-nje-faqe-me-wordpress/ Nuk është një ndeshje e përsosur, por është e shkurtër, e thjeshtë dhe lidhet me temën e faqes kryesore. URL-ja juaj do të krijojë një pritje për faqen tuaj dhe titulli dhe përmbajtja e faqes suaj do të dorëzojë atë shpresë. Krijimi i një përvoje solide përmes dhe përmes.

Bëni jetën tuaj më të lehtë me një Strukturë URL të shkurtër

Në përgjithësi, shkurtimi dhe përmirësimi i strukturës së URL-së nuk duhet të jetë e vështirë. Kur shkurtoni URL-të tuaj thjesht mendoni logjikisht. Pyesni veten, çfarë do të kishte kuptim për këtë URL? Dhe sigurisht, nëse e keni bërë kërkimin tuaj të fjalëve, atëherë përdorni ato fjalë kyçe për postimet dhe faqet tuaja. Shpresojmë që tani të keni një kuptim më të mirë se pse doni thjesht të shkurtoni URL-të ekzistuese dhe disa elemente vendimtare për tu përfshirë.

PËRGJIGJU