SHPËRNDAJE

Teknologjia moderne i ka mundësuar sipërmarrësve të bëjnë punën e tyre nga pothuajse kudo. Në fakt, shumë kompani veprojnë në një mjedis tërësisht dixhital, duke ulur shpenzimet e sipërme dhe duke ofruar liri për sipërmarrësit që duan të kryejnë biznes në lëvizje. Krijimi i një biznesi në internet është thjesht një çështje përqëndrimi në pikat e forta dhe zgjerimin e rrjetit tuaj. Këtu janë 10 ide të mrekullueshme të biznesit online për të filluar.

1. Konsulent SEO

A njihni ins dhe rezultatet e të motorëve të kërkimit dhe keni aftësi në platforma si Google Analytics? Pronarët e shumë kompanive të vogla nuk e kuptojnë se sa mund të ketë ndikim në optimizimin e motorëve të kërkimit (SEO) në biznesin e tyre. Edukimi i atyre pronarëve të biznesit në fuqinë e SEO për të ndihmuar në transformimin e faqeve të tyre në një pronësi më miqësore ndaj SEO-it. Përdorni aftësitë tuaja për të treguar pronarët e bizneseve se si t’i lexojnë dhe t’i përdorin të dhënat e tyre të analitikës në mënyrën e duhur dhe si t’i përdorin me saktësi fjalët dhe përmbajtjet e strukturës për të marrë më shumë trafik.

Histori suksesi: AJ Ghergich

2. Business Coaching

Nëse keni një eksperiencë të madhe të përvojës dhe njohurive të biznesit, pse të mos krijoni një biznes që ndihmon sipërmarrësit që kërkojnë të gjejnë sukses? Ju mund të përdorni aftësitë tuaja për të ndihmuar pronarët e bizneseve të reja të marrin një fillim të mirë dhe për të ndihmuar sipërmarrësit me përvojë të vazhdojnë me kërkesën. Për të nxjerrë njohuritë dhe aftësitë tuaja dhe për të sjellë klientët, mund të shkruani edhe artikuj rreth biznesit në platforma si LinkedIn.

Histori suksesi :Michael Port

3. Shitës me pakicë të specializuar

Ka një audiencë për çdo gjë, qoftë duke bërë mobilje në shtëpi ose duke krijuar krema organik për fytyrën. Me një dyqan e-commerce specialiteti, mund të arrini ata konsumatorë që kërkojnë produktet tuaja specifike. Të gjitha që ju duhet është një shërbim web-hosting me një funksion të integruar me shërbimin”shopping cart” ose me softuer elektronik të tregtisë, dhe biznesi juaj do të jetë funksional në çdo kohë. Ju mund të punoni edhe me shitësit për të dërguar produkte tek klientët në emër tuaj, që do të thotë që ju nuk keni nevojë të zotëroni shumë inventar.

Histori suksesi:Sunny Decals

4. Konsulent për mediat sociale

Kompanitë më të mëdha mund të punësojnë agjenci ose anëtarë të stafit me orar të plotë për të udhëhequr llogaritë e Facebook dhe Twitter, por bizneset e vogla shpesh duhet të merren me marketingun e tyre të mediave sociale. Me kaq shumë përgjegjësi, pronarët e bizneseve shpesh janë shumë të zënë, të zhytur plotësisht ose të paarsimuar rreth rëndësisë së mediave sociale për të kaluar kohën në zhvillimin dhe zbatimin e një strategjie të madhe të medias sociale. Si një konsulent, ju mund t’i ndihmoni ata të përcaktojnë taktikat më të mira, duke postuar oraret dhe përmbajtjen për audiencën e synuar. Ndërsa numri i ndjekësve të tyre rritet, ashtu do të jetë edhe biznesi juaj.

Histori suksesi:Mark Schaefer

5.Web Design

Nuk ka asgjë më larg se një faqe interneti e dizajnuar keq, dhe shpesh, ajo vret besueshmërinë. Nëse e dini HTML dhe keni një sy të mirë për dizajnin, mund të nisni një shërbim për të krijuar faqe interneti tërheqëse dhe të lehtë për përdorim për bizneset e vogla. Vendosni aftësitë tuaja për përdorim të mirë për pronarët e bizneseve që duan të marrin praninë e tyre në internet në nivelin e ardhshëm. Ndërtoni një portofol të plotë dhe pastaj krijoni faqen tuaj të internetit për ta treguar atë dhe për të tërhequr një rrjedhë të qëndrueshme të klientëve.

Histori suksesi:Leslie Bernal

6. Asistent / menaxher i detyrave

A keni aftësi organizative të mira? A mund të kryeni këto detyra shpejt dhe me efikasitet? Ndoshta është koha për t’i vënë këto aftësi në përdorim të mirë duke u bërë asistente personale në internet ose menaxher detyre. Kompanitë si TaskRabbit ose Zirtual ju lejojnë të regjistroheni për detyrat që dëshironi të përfundoni – duke përfshirë kërkimin e të dhënave, asistentin virtual ose kryerjen e porosive – dhe të filloni ndërtimin e klientelës.

Histori suksesi:Lynn Sudlow

7.Affiliate Marketing 

Nëse jeni një person që i pëlqen të largohet nga përshtypjet e konsumatorëve në faqet si Amazon, mos e bëni atë falas. Reklamimi i fjalëve  është ende një gjenerator i madh për shumë kompani dhe shumë biznese janë të gatshme të ndajnë një pjesë të fitimeve të tyre me individë bindës, të cilët do t’i promovojnë produktet e tyre për publikun. Nëse keni një faqe interneti personale me një ndjekje të madhe, kjo mund të jetë më e lehtë për të arritur (përfaqësuesit e PR-ve gjithmonë kërkojnë avokatë të markave që mund të dërgojnë mostra falas). Të ardhurat e zgjuara pasive thyejnë tre lloje të marketingut të degëve dhe shpjegojnë se cili është më fitimprurës.

8. Mbështetje teknike në distancë

Shumë biznese të vogla nuk kanë vend në buxhetin e tyre për një punonjës të IT-së me orar të plotë, kështu që kur sistemet e tyre shkojnë në fritz, ata zakonisht do të thërrasin një teknik kompjuteri ose anëtar të familjes. Nëse keni përvojë pune në kompjutera dhe rrjete, ju mund të eliminoni nevojën e tyre për të thirrur në një favor dhe për të ofruar asistencë të menjëhershme teknike të largët.

Histori suksesi :Coralie Reiter Jewelry

10.App development

Aplikacionet mobile janë më popullore se kurrë, dhe njerëzit janë të gatshëm të paguajnë para të mira për mënyrat për të menaxhuar jetën e tyre nga telefonat e mençur. Nëse ke një ide të madhe dhe ndodh që të njohësh kodimin, mund të konkurosh me të dhe të krijosh vetë aplikacionin tënd. Nëse keni vetëm një ide dhe nuk e dini se si ta transformoni atë në një realitet, ka shumë zhvillues të softuerëve që kërkojnë të bashkëpunojnë me njerëzit në krijimin e aplikacioneve.

Histori suksesi:Evan Spiegel

PËRGJIGJU